Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:48:10 GMT

افزایش سه برابری مصرف اینترنت در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۶۵۴

افزایش سه برابری مصرف اینترنت در گلستان

شهمرادی گفت: در شرایط کرونا نیاز به اینترنت پرسرعت افزایش یافت و در مدت پنج ماهه گذشته شاهد افزایش سه برابری مصرف اینترنت در استان گلستان بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی شهمردای» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: ۲۳۷ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل مخابرات گلستان ادامه داد: این طرح ها شامل  اتصال مراکز و سایت ها به فیبر نوری در نقاط مختلف روستایی، توسعه شبکه کابل و دیتا و اینترنت پرسرعت، افزایش پهنای باند و توسعه و بهینه سازی شبکه موبایل استان است.

 

شهمرادی بیان کرد: در شرایط کرونا نیاز به اینترنت پرسرعت افزایش یافت و در مدت پنج ماهه گذشته شاهد افزایش سه برابری مصرف اینترنت در استان گلستان بودیم و مردم انتظار سرویس با کیفیت و پایدار به آنها ارائه شود.

 

وی بیان کرد: مهمترین موضوع در شرکت مخابرات استان گلستان تمرکز بر پوشش کامل و با کیفیت اینترنت پرسرعت در نقاط مختلف استان گلستان قرار دادیم.

 

مدیرعامل مخابرات گلستان بیان کرد: علاوه بر پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد پروژه بزرگی در بحث شبکه موبایل استان آغاز شده است و ۱۶۰ سایت موبایلی استان به ویژه در نقاط روستایی و ۲۴۰ سایت که نیاز به ارتقای تکنولوژی از نسل دو به سه و چهار داشت با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان اجرا می شود و ۳۰ درصد این پروژه ها پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

 

شهمرادی بیان کرد: به کمک آموزش و پرورش استان و فنی و حرفه ای نسبت به هوشمندسازی ۸۲۶ سرویس مدارس شهری و ۸۴۶ سرویس مدارس روستایی اقدام شد.

 

وی بیان کرد: توسعه شبکه فیبر نوری به عنوان معیاری برای ارتقای باند و ارائه با کیفیت سیستم است و در این حوزه کارهای خوبی را آغاز کردیم تا نقاط مختلف استان به فیبر نوری متصل شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مخابرات اینترنت اینترنت پرسرعت استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی گفت: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی