Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا، از سال ۹۷ طرح بیمه تکمیلی برای این قشر زحمت کش و خانواده محترم آنان با همکاری شرکت‌های بیمه‌ای به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات از مجموع ۹ هزار و ۵۳۰ راننده فعال سیستان و بلوچستان در این بخش تاکنون سه هزار و ۷۷۵ راننده با سیر مراحل لازم، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان افزود: رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌توانند با در دست داشتن مدارکی نظیر کارت هوشمند رانندگی، شناسنامه و کارت ملی با مراجعه به انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان استان نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام کنند.

کرد تصریح کرد: سامانه ثبت نام طرح بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای هر ۲ ماه به مدت ۱۵ روز فعال خواهد شد تا آن دسته از رانندگانی که نتوانستند در این طرح نام نویسی کنند، با ثبت اطلاعات خود و همسر و فرزندان علی الخصوص فرزندان معلول و کم توان خود بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رانندگان حمل و نقل جاده ای بیمه تکمیلی رانندگان ناوگان حمل ونقل کالای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل

 شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار داشت: در پی بارش‌های سیل‌آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی‌وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است