Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه دیلی میل، در این گزارش با عنوان "تاکتیک‌های کره شمالی" آمده که بعید است این کشور زرادخانه خود را کنار بگذارد و از آن به عنوان بازدارنده در مقابل کشورهایی استفاده می‌کند که به دنبال تغییر رژیم این کشور هستند.

در این گزارش آمده است: تخمین اینکه کره شمالی ۲۰ تا ۶۰ بمب اتم دارد به این معناست که این کشور می‌تواند هر سال شش بمب اتمی جدید تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآوردهای دیگر هم وجود دارد که می‌گویند کره شمالی تا پایان سال جاری میلادی ۱۰۰ بمب اتمی خواهد داشت. کره شمالی به این دلیل به دنبال تسلیحات اتمی است که رهبرانش فکر می‌کنند تهدید حمله اتمی مانعی بر سر راه دیگر کشورهایی است که به دنبال تغییر رژیم در این کشور هستند.

ارتش آمریکا پیش بینی می‌کند که دولت این کشور همچنین سومین دارنده عامل‌های شیمیایی است و تخمین زده می‌شود که بین ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تن مواد شیمیایی دارد. آنها بر این باورند که در یک وضعیت درگیری، این کشور به احتمال زیاد از تسلیحات شیمیایی خود استفاده می‌کند.

در این گزارش همچنین آمده که کره شمالی ظرفیت‌های نبرد سایبری خود را افزایش داده و مدیریت ۶۰۰۰ هکر را در اختیار دارد که اکثرا در خارج از کشور فعال هستند.

آمریکا بیم آن دارد که کره شمالی تسلیحاتی آغشته به سیاه زخم دارد که می‌تواند در صورت استفاده بر روی موشک و پرتاب به سمت سئول جان ۵۰ هزار تن را بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کره شمالی بمب اتم فقر و گرسنگی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است

«اسکات ریتر» بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل متحد گفت: پاسخ تلافی‌جویانه ایران [علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی] عامل برقراری مجدد «بازدارندگی»‌ علیه اسرائیل و آمریکا بود.   به گزارش عصر خبر، این تحلیلگر سیاسی روز یکشنبه در مصاحبه با اسپوتنیک، ضمن تأکید بر «پیام قدرتمند شب گذشته ایران به رژیم اسرائیل» اعلام کرد: «مقام های نظامی رژیم اسرائیل در بررسی خسارات وارده در نتیجه پاسخ نظامی ایران درک خواهند کرد که ایران آگاهانه تصمیم به واکنشی گرفت که چندان مرگبار نباشد».   این افسر اطلاعاتی سابق تفنگداران دریایی آمریکا تأکید کرد: پاسخ ایران در واقع ارسال سیگنالی به اسرائیل و ایالات متحده بود مبنی‌بر اینکه می‌تواند همین حمله را در نواتیم، رامونا یا هر منطقه دیگر در اسرائیل انجام دهد و هیچ‌ کاری از دست ایالات متحده و اسرائیل برنخواهد آمد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • تسلیحات هوایی و زمینی ایران مقابل ارتش اسرائیل
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است
  • عملیات ایران نشان داد اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی هستند