Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:43:21 GMT

در لیست گل‌محمدی خبری از ستاره نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۹۳۹

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر اقدام به ارائه لیست خرید هفت نفره خود به باشگاه کرد تا بازیکنان جدید پرسپولیس پس از اتمام فصل به جمع سرخپوشان پایتخت برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۴ شهریورماه بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود حاضر شوند.

گل محمدی در حالی لیست خرید خود را به باشگاه ارائه کرده است که برای برخی پست ها چند گزینه پیشنهاد داده است تا دست مسئولان باشگاه را برای جذب آنها باز بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست خریدی که شاخص ترین آنها دانیال اسماعیلی فر بازیکن ذوب آهن اصفهان است و بقیه اسامی نظیر حامد لک، سعید آقایی و عیسی آل کثیر هستند که قرار است بلافاصله پس از اتمام بازی های خود در هفته جاری رقابت های لیگ برتر قرارداد با پرسپولیس را امضا کنند و در تمرینات این تیم حاضر شوند.

در واقع گل محمدی هیچ ستاره ای را در لیست خرید خود غیر از رشید مظاهری و پیام نیازمند که سابقه ایستادن درون دروازه تیم ملی را داند قرار نداده بود که این دو نفر نیز با توجه به بندهای مندرج در قراردادهای خود شانس اندکی برای جانشینی بیرانوند در دروازه پرسپولیس دارند. همین موضوع نیز باعث شد تا سرمربی پرسپولیس فعلا به حامد لک فکر کند.

گل محمدی که با بازیکنان فعلی خود توانسته بردهای متوالی به دست آورد سراغ ستاره های ملی پوش نرفته تا بتواند همچون گذشته تیمی یکدست را در اختیار داشته و با کمترین حاشیه به کارش ادامه دهد.

بازیکنانی که اگر روی نیمکت این تیم بنشینند هم جنجال نخواهند داشت و کار را برای کنترل رختکن تیم توسط کادر فنی پرسپولیس راحت می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گل محمدی پرسپولیس لیگ برتر گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو

میدلزبورو می تواند به راحتی سامان قدوس را به تیمش اضافه کند.

طرفداری | سامان قدوس، هافبک ایرانی تیم برنتفورد، ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به طور رایگان راهی میدلزبورو شود.

تیم تحت هدایت مایکل کریک که در حال حاضر در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، به دنبال تقویت خود در تمامی خطوط برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده است. با توجه به پایان قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری در انتهای فصل، میدلزبورو می‌تواند از فرصت جذب آنها به صورت رایگان استفاده کند.

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد، یکی از این بازیکنان است که با پایان یافتن قرارداد یک ساله‌اش در تابستان می‌تواند به طور رایگان به میدلزبورو منتقل شود.

میدلزبورو که در حال حاضر با 63 امتیاز در رده نهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد، شانس چندانی برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری ندارد، اما امیدوار است با تقویت تیم در تابستان، بتواند در فصل آینده به این مهم دست یابد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو