Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: تا کنون ۳۹۲ مدرسه شهری و ۴۲۲ مدرسه روستایی استان از بستر ADSL به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت مخابرات متصل شده اند.

او افزود: مودم ADSL مدارس روستایی به صورت رایگان توسط مخابرات منطقه تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری نصرآباد ادامه داد: در زمینه اینترنت همرا ه اول نیز شرکت ارتباطات سیار برای خدمات رسانی به دانش آموزان و استفاده آن‌ها از بسته‌های مجازی امن طرح سیم کارت انارستان را ارائه کردند.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: در این طرح هر دانش آموز می‌تواند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا ثبت نام آنلاین یک سیم کارت رایگان انارستان دریافت کند.

بیشتر بخوانید

مرکز دهستان لانو فاقد پوشش اینترنتی

او عنوان کرد: این سیم کارت داری بسته خوش آمد رایگان با حجم ۳ گیگابایت اینترنت پر سرعت نسل ۴/۵۰ همراه با ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۱۰۰عدد پیامک می‌باشد.

آذری نصرآباد اظهار کرد: هنگام فعال سازی سیم کارت به صورت خودکار این بسته فعال خواهد شد.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: علاوه بر بسته‌های مجازی امن سیم کارت انارستان یک بسته ۲۴ گیگ ۶ ماهه نیز برای استفاده دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است.

برای تسهیل استفاده از این بستر امن هر ماه به مدت یک هفته ۴ گیگابایت اینترنت به صورت کاملا خودکار فعال خواهد شد. 

آذری نصرآباد تصریح کرد: با طراحی‌های صورت گرفته اینترنت سیم کارت‌های انارستان برای آی پی‌های ایران و سایت‌های مجاز قابل دسترسی خواهند بود.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: این بسته‌ها با قیمت ۲۵ درصد ارزان‌تر از سایر اپراتور‌ها قابل ارائه هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات اینترنت مدارس دولتی سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان قائدی، در آئین اختتامیه چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای برگزاری این دوره از جشنواره اهدافی مدنظر بود که بخش زیادی از آن‌ها محقق شد، چهارمین دوره در حقیقت همایش اولین‌ها بود و شاهد اجرای کارهای متفاوتی بودیم که وجه تمایز این جشنواره بود.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، افزود: این دوره با تمام کمی و کاستی بسته شد، امید است دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره تئاتر تک از هم اکنون آغاز به کار کند و فروردین سال آینده جشنواره‌ای گرم‌تر و جدی تر را شاهد باشیم، البته از همه افراد دعوت می‌کنم که در دوره بعد حضور داشته باشند، تئاتر تک به دور از قضاوت‌ها میدان تجربه است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از هیأت انتخاب، هیأت داوران و هیأت اجرایی و همه افرادی که در برگزاری این دوره کمک شایانی کرده‌اند تشکر ویژه به عمل آورد.

قائدی ادامه داد: از فرشید بزرگ نیا، ثریا امنیان دهکردی و امیر بهاور اکبرپور به عنوان هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

وی عنوان کرد: همچنین از هفت گروه اجرا که در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین روی صحنه نمایش رفتند با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر شد.

کد خبر 6080912

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت