Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی، گفت: در راستای تکمیل زیرساخت ها و مرمت بناهای تاریخی استان در ضلع شمالی قلعه تاریخی فلک الافلاک، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدامین قاسمی»، امروز(29مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه های عمرانی میراث فرهنگی با هدف حرکت به سمت «جهش تولید» در دست اقدام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در راستای تکمیل زیرساخت ها و مرمت بناهای تاریخی استان خبر داد و گفت: این اعتبار جهت تکمیل زیرساخت ها و مرمت ابنیه تاریخی در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته جهت پروژه محوطه سازی اطراف بنای باشگاه افسران، ساماندهی و زهکشی چشمه گلستان و مرمت بنای قدیمی معروف به بانک حکمت هزینه خواهد شد.

 

قاسمی یادآور شد: این پروژه های عمرانی از جمله بناهای موجود در ضلع شمالی قلعه تاریخی فلک الافلاک هستند که عملیات مرمتی آن ها در سنوات گذشته تاکنون ادامه داشته است.

 

وی بیان کرد: سه میلیارد تومان دیگر نیز جهت اجرای فاز دوم عملیات ایجاد بازارچه صنایع دستی از محل اعتبارات جهش تولید پیش بینی شده است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرمت آثار تاریخی مرمت و بازسازی مرمت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است