Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن لطفعلی خواننده نابینا با خوانندگی و نوازندگی پیانو بار دیگر داوران عصر جدید را شگفت زده کرد این اجرا بسیار مورد توجه قرار گرفت و همه داوران به آن رای سفید دادند. هومن که از ۵ ماهگی به همراه پدر بزرگ و مادر بزرگ خود زندگی می‌کند در یکی از دستان خود ۴ انگشت دارد که موجب شگفتی آریا عظیمی نژاد در نوازندگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نظرات داوران درباره اجرای هومن آریا عظیمی نژاد: جز معدود دفعاتی بود که دوست داشتم اجرا تمام نشود. شعر وصف حال خودش بود. انتخاب خوبی بود. کاملا خود را توصیف می‌کند. واقعا با دست چپت که پیانو میزنی کاملا کار سختی می‌کنی. 
سید بشیر حسینی:اجرای شما برای من خیلی رنگ داشت. به نظرم رنگ خدای خیلی پررنگی در آن بود. همه چیز تمام بود.

امین حیایی: هم نوازدگی جذابی داری هم صدای خوبی داری واقعا جذب کار شما شدم.

رویا نونهالی: ما را به عالم احساس ویژه خودتان دعوت می‌کنید واقعا یک موج سواری آرام و جذاب را تجربه کردیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیام تبریکی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولان، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

سرلشکر سلامی در این پیام تبریک بیان کرد: دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هدایت های، ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مفتی عمان، پاسخ ایران به رژیم اسرائیل را تحسین کرد
  • عکس‌| دورهمی سردار آزمون با آرمین زارعی خواننده مشهور پاپ