Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@15:36:00 GMT

همایش شیرخوارگان در موجِ رادیو و تصویرِ تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۰۲۸۹

همایش شیرخوارگان در موجِ رادیو و تصویرِ تلویزیون

‍‍‍‍‍‍

شبکه رادیویی تهران همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی را همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، از استادیوم بزرگ آزادی پوشش می‌دهد و شبکه ۲ سیما این مراسمِ بدون حضور مادران و نوزادان را روز جمعه از مشهد و تهران به صورت زنده پخش می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی  خبرگزاری تسنیم، اخباری که تاکنون از پوشش رسانه‌ای همایش متفاوت شیرخوارگان حسینی امسال که بدون حضور نوزدان و مادران به دلیل شیوع کرونا به دست ما رسیده در شبکه رادیویی تهران به صورت محوری و در شبکه دو سیما به صورت زنده و مستقیم، این برنامه را روی آنتن خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتماً این آیین در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی خصوصاً شبکه یک سیما به عنوان حسینیه ایران و در رادیو محرم به صورت مستقیم و زنده پخش می‌شود. 

همزمان با اولین جمعه ماه محرم، شبکه رادیویی تهران با استقرار واحد سیار خود در استادیوم آزادی مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) را ساعت 9 تا 11 از موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم حضور عزاداران می‌کند. مادران به رسم هر ساله فرزندان خود را سبز پوشان به تأسی از قیام عاشورا نذر قیام حضرت مهدی(عج) می‌کنند. علاقه‌مندانی که در این همایش حضور ندارند می‌توانند پخش زنده همایش شیرخوارگان را که از استادیوم آزادی برگزار می‌شود، جمعه 31 مردادماه از حسینیه رادیو تهران بشنوند.

این مراسم با حضور شیرخوارگان عاشورایی و مادران آن‌ها، جمعی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. برنامه شیرخوارگان حسینی کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

شبکه دو، شیرخوارگان مشهد و تهران را نشان می‌دهد

شبکه دو سیما امسال همایش شیرخوارگان حسینی را بدون حضور مادران و نوزادان از طریق امواج تلویزیونی از تهران و مشهد پوشش خواهد داد. با توجه به برپایی همه ساله همایش شیرخوارگان حسینی در جمعه اول ماه محرم، 31 مردادماه مصادف با اولین روز از ماه محرم مراسم شیرخوارگان حسینی در نقاط مختلف کشور برپا می‌شود که شبکه دو سیما پوشش تصویری این مراسم از مشهد مقدس و تهران را برعهده خواهد داشت.

همچنین در قاب دوربین دیگری گزارشی از احوالات مادران شیفته امام حسین (ع) و نوزادانشان در ارتباطی تلویزیونی نقش خواهد بست. این برنامه کاری است از گروه معارف شبکه 2 که جمعه 31 مردادماه از ساعت 10 تا 11 صبح به صورت زنده روانه آنتن خواهد شد.

اخبار تلویزیون| جعفر دهقان با "سرگرد" به تلویزیون برگشت/ روایت زندگی "فرشچیان" در رادیورادیو محرم روضه‌‌خوان خانه‌ها/ آغاز فعالیت 24 ساعته از پنجشنبه

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو موکب تسنیم شیرخوارگان حسینی رسانه ملی رادیو بیشتر بخوانید... هر خانه یک حسینیه همراه با رادیوهای استانی سریال‌های محرمی رادیو کدامند؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هر خانه یک حسینیه همراه با رادیوهای استانی سریال‌های محرمی رادیو کدامند؟ واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو موکب تسنیم شیرخوارگان حسینی رسانه ملی رادیو پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم ۲ ضرورت وجود زمینه‌های بصیرتی در خونخواهی شهدای کربلا/ چرا امام سجاد(ع) واقعه حره را تأیید نکردند؟ ۳ آیا نمایش خانگی درِ «ماهواره» را تخته کرده است؟/ «نمایش خانگی» به ماهواره آنتن می‌دهد ۴ شایعات واقعیت ندارد؛ حال شجریان مانند دیروز است ۵ واکنش حجت‌الاسلام کاشانی به رفتار ضد و نقیض ستاد ملی کرونا درباره برگزاری هیئات مذهبی ۶ هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! ۷ پیدا شدن طومارهای حمایتی مردم از دولت مصدق و آیت الله کاشانی پس از ۶۸ سال + عکس ۸ پیچیده‌ترین نقش "رحیم نوروزی" در سریال امنیتی تلویزیون/ پخش در ماه‌های آینده + عکس جدید مهمترین اخبار فرهنگی نمایش خانگی| نگه‌داشتن مخاطب یا «وزین نگه‌داشتن مخاطب»، کدام وظیفه نمایش خانگی است؟ چگونه اسرای ایرانی در اردوگاه رژیم بعث کتابخانه ساختند؟/با چوب و چماق بسیجی و ارتشی را از هم جدا کردند واکنش حجت‌الاسلام کاشانی به رفتار ضد و نقیض ستاد ملی کرونا درباره برگزاری هیئات مذهبی دهه اول محرم، هیئت کجا برویم؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی گفتگوی اختصاصی|جزئیات ۲ ایده برای حل معضل مسکن/ به آقای روحانی اطلاعات غلط دادند؛ ماجرای خانواده‌ای که می‎‌خواست نیکزاد را گروگان بگیرد واعظی: کشتی‌های توقیف‌شده متعلق به ایران نیست/ نفت فروخته شده و پول آن هم دریافت شده است قالیباف: سؤال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو موکب تسنیم شیرخوارگان حسینی رسانه ملی رادیو شبکه دو موکب تسنیم رسانه ملی رادیو همایش شیرخوارگان شیرخوارگان حسینی رادیو تهران نمایش خانگی خواهد شد ماه محرم شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود


به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا،فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد. در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده هایی پیچیده‌تربا موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

گفتنی است در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • رادیو فرهنگ در سالی که گذشت/ از توجه به فرهنگ اقوام تا برنامه‌های جدید 
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند