Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی امروز نشستی را با تولیدکنندگان تجهیزات داخلی این رشته برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا سهرابیان پیش از ظهر امروز نشستی با تولیدکنندگان داخلی تجهیزات قایقرانی داشت.

در این نشست عباس نظریان مادوانی رئیس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ورزش به نمایندگی از وزارت ورزش، ناهید جلیلیان به نمایندگی از سازمان بازرسی کل کشور، نماینده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون قایقرانی در این نشست گفت: تلاش کردیم مباحث علمی و دانشگاهی را در تمام مباحث فدراسیون وارد کنیم. با توجه به شرایط و تاکید مقامات کشور، حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار دارد.

سهرابیان با اشاره به ظرفیت بالای تولید قایق و پارو در داخل کشور اظهارداشت: تولیدکنندگان ما توان بالایی دارند و در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند که می‌توانیم در داخل کشور خیلی کارها انجام دهیم.

وی اضافه کرد: ما نیز در فدراسیون قایقرانی این برنامه‌ریزی را انجام دادیم تا با حمایت از تولیدکنندگان، این نگرش را در ورزشکاران ایجاد کنیم که توان داخلی تولید چیزی از تولیدات وارداتی کم ندارد و با حمایت از آن‌ها می‌توانیم از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

نظریان رئیس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ورزش نیز در این نشست اظهار داشت: جلسه بسیار ارزشمندی به همت فدراسیون قایقرانی انجام شد و برای اولین بار است که شاهد برگزاری نشستی تخصصی در این رشته ورزشی با حضور تولیدکنندگان هستیم که از این بابت جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون قایقرانی جوانب مختلف را در طرح خود سنجیده هست از جمله هماهنگی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای اعطای تسهیلات به تولیدکننده‌ها که اقدام بسیار ارزشمندی است و حتما سرعت کار را بالا می‌برد.

وی عنوان کرد: این نشست جلسه اول هماهنگی است و برگزاری جلسات این‌چنینی در ادامه که بحث‌های تخصصی در آن انجام می‌شود اتفاق بزرگی است و نهایتا به توسعه ورزش کمک می‌کند.

نظریان تاکید کرد: ما هم در مرکز مشارکت‌ها، ظرفیت‌های لازم را ایجاد خواهیم کرد و استانداردهای مربوط را از مجامع بین‌المللی برای تسهیل کار دریافت می‌کنیم و علاوه بر آن هرگونه حمایتی نیاز باشد از تولیدکننده‌ها خواهیم داشت.

در ادامه نشست تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی در زمینه‌های مختلف مباحث خود را مطرح و مشکلات و موانع را در روند کاری خود اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی تولیدکنندگان تجهیزات فدراسیون قایقرانی تجهیزات قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه