Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان تهران در دیدار با مدیران ارشد بانک ملی گفت: توصیه ما این است که بانک‌ها در درجه نخست به روش‌های بانکی برای وصول مطالبات خود تکیه کنند تا هم هزینه سنگین به بانک تحمیل نشده و هم اینکه حیثیت مشتری خدشه دار نشود. تاریخ انتشار: 14:11 - 29 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۳۵۸

خبرگزاری میزان – محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران طی نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران با اشاره به در پیش بودن ایام تاسوعا و عاشورا و تاکید امام حسین (ع) بر رعایت حق الناس در این بزنگاه تاریخی گفت: ما باید رعایت حقوق افراد و صیانت از بیت المال را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و از همه کارکنان بانک ملّی ایران و سایر بانک‌های کشور که جریان روان اقتصادی را مدیریت و به بهبود سرانه اقتصادی کشور کمک می‌کنند، تقدیر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره بر شرایط سخت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: این شرایط کار را برای مدیران سخت می‌کند، اما قطعاً مدیریت چنین شرایطی هنر و تدبیر مدیران ما را می‌طلبد تا هم تولید را رونق بخشیم و هم اینکه شعار مقام معظم رهبری در این زمینه محقق شود.   بیشتر بخوانید: دو گام اساسی عدلیه برای حمایت از تولید/ وقتی که چراغ امید در دل تولیدکنندگان روشن می‌شود وی تصریح کرد: بانک ملی ایران شاخصه‌های قابل توجهی دارد که یکی از آن‌ها قدمت دیرینه این بانک و دیگری اعتماد عموم مردم به آن است که در سپرده گذاری‌ها نمود پیدا می‌کند.

حشمتی با اشاره به این مهم که رعایت قانون در تمامی بخش‌ها مورد تاکید است، گفت: باید در اعتبارسنجی مشتریان و نیازسنجی قرارداد‌ها دقت لازم صورت گیرد و در زمان انعقاد قرارداد‌ها صلاح و صرفه بانک و متقاضی رعایت شود.

وی افزود: توصیه ما این است که بانک‌ها در درجه نخست به روش‌های بانکی برای وصول مطالبات خود تکیه کنند تا هم هزینه سنگین به بانک تحمیل نشده و هم اینکه حیثیت مشتری خدشه دار نشود.

رییس کل دادگستری استان تهران در پایان اظهار کرد: بانک‌ها برای وصول مطالبات خود با مشکلات فراوانی در دستگاه‌های قضایی مواجه هستند که از آن‌ها مطلع هستیم و در تلاشیم تا هم افزایی خوبی در استان تهران در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان تهران حمایت از تولید بانک ملی رییس کل دادگستری استان تهران بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال با موضوع تثبیت اراضی‌کشاورزی، گفت: پارسال هزار و ۲۴۰ سندمالکیت‌زراعی در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: در این مدت ۳ هزار و ۷۸ پرونده ثبت و ۲ هزار و ۱۵۰ رأی هیئت قانون صادر شده که منجر به صدور هزار و ۲۴۰ سندمالکیت شده است.

ترابی بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی‌کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر اداره‌های جهادکشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرآیند صدور اسناد خواستار شد.

وی با اشاره به رفع موانع سنددارکردن اراضی‌کشاورزی به‌منظور ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سندرسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید نمود.

اقبال‌جو دادستان عمومی و انقلاب اشنویه هم در این جلسه توجه به حقوق‌بیت‌المال را از اولویت‌های اساسی عنوان کرد و گفت: باید مدیران و مسئولان از حقوق‌بیت‌المال صیانت کنند.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، رؤسای جهادکشاورزی، ثبت اسناد و شورا‌های اسلامی و دهیاران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرآیندکاری صدور اسنادکشاورزی را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • اکثر زباله گردها اتباع هستند
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟