Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@22:20:54 GMT

اجرای برنامه «ده شب ده قصه» در محرم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۱۳۳۴

اجرای برنامه «ده شب ده قصه» در محرم

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ویژه‌برنامه «خیمه قصه‌ها، ده شب ده قصه» راوی داستان‌های عاشورا می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه «خیمه قصه‌ها» دهه نخست محرم هر شب میزبان یک قصه‌گو از قصه‌گویان یک استان است تا با توجه به آیین‌های سنتی همان استان، قصه‌گویی ویژه این روزها روایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه‌برنامه در راستای شعار کانون با عنوان «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» طراحی شده است و هر روز میزبان یک قصه‌گو خواهد بود.
تعدادی از داستان‌های انتخاب‌شده برای این برنامه مربوط به واقعه کربلاست و تعدادی دیگر به اتفاق‌های عصر حاضر و ارتباط آن‌ها با عاشورا می‌پردازد.
انجمن قصه‌گویی در این برنامه با محوریت شعار «قصه عاشورا تمرینی برای زندگی» یادآور نقش پیام‌رسانی حضرت زینب(س) در بازگویی و روایت این واقعه مهم است.
علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از روز جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ هم‌زمان با اول ماه محرم هر روز ساعت ۱۷ از صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی https://instagram.com/ghesehgouee دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم 99 قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سلسله نشست‌های فراگیر آسیب شناسی با عنوان «گفتگوی بین نسلی» در اماکن عمومی مساجد، مدارس، پارک‌ها در دو حوزه دانش آموزی و دانشجویی، تفاهم نامه‌ای است که بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی منعقد شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به تعهدات این ستاد در اجرای تفاهم نامه افزود: ایجاد یک هسته اندیشمند متشکل از یک نفر روحانی، یک روانشناس و یک جامعه شناس خبره مد نظر است که این هسته‌ها با حضور در مساجد برای انجام گفتگوهای هم سطح، بدون تحکم و اقناعی در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی با دو گروه مخاطب عنوان شده صحبت کنند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در ۶۰ مسجد استان مرکزی گفت: اجرای حداقل ۲ نشست گفتگوی بین نسلی در ۲ رده سنی نوجوان (سن ۱۳ تا ۱۹ سال) و جوانان (سن ۱۹ تا ۲۴ سال) با موضوع آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان (با اولویت مشکلات تحصیلی، فعالیت‌های جنسی، اعتیاد و مواد مخدر و الکلی، رسانه‌های اجتماعی) در هر مسجد مطلوب است.

انقانی زمان اجرای فعالیت این هسته اندیشمند را اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری دانست و گفت: گفتگوی بین نسلی با هدف هم کاهش آسیب‌های اجتماعی در سراسر استان حول موضوعات فرهنگی و اجتماعی به همت دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081936

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد