Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ۱۷ سری جهیزیه بین زوج‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود که ۱۴ سری از وسایل امروز و مابقی در روزهای آینده به دست نیازمندان خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، ظهر امروز در آیین اهدای جهیزیه به نیازمندان، اظهار داشت: اول این ماه زیبا با سالروز ازدواج حضرت علی(ع)و حضرت زهرا(س) آغاز شد و جشن‌های ارزشمندی را شاهد بودیم و در روز آخر این ماه نیز شاهد یک عمل محسنانه و یک کار زیبا هستیم و چند خانواده در مسئله ازدواج توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی حمایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

100 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند سیستان و بلوچستان توسط بنیاد احسان توزیع شدتوزیع جهیزیه بین زوج‌های جوان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مرکزی+ تصاویراهدای 100 سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان خوزستان به روایت تصاویر

وی افزود: ستاد اجرایی امام خمینی مجموعه‌ای است که در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته و نقش‌آفرین بوده و توانسته گام‌های بلند در جامعه و در عرصه‌های مختلف در جهت کمک به اقشار کم‌درآمد در جهت تولید دارو و در عرصه‌های دیگر بردارد و به کمک نیازمندان شتافته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: این خدمات، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، نظامی که از اسلام نشأت گیرد و در جهت اسلام حرکت کند، این دستاوردها را نیز خواهد داشت که همه مسئولان نظام و خیرین، دست به دست هم داده‌اند تا مردم سختی کمتری را متحمل شوند.

نکونام بیان کرد: در این دوران کرونا که جهان درگیر این بحران شد، زیبایی‌هایی در ایران مشاهده شد که  با دنیا قابل مقایسه نیست، در این کشور همه دست به دست هم داده و به کمک نیازمندان شتافتند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با لبیک به سخنان مقام معظم رهبری، نهضت تعاون و همکاری در ماه محرم و صفر نیز ادامه پیدا خواهد کرد و امیدوارم زمانی برسد که نیازمندی وجود نداشته باشد که نیاز داشته باشد و گلایه کند و نیازش برآورده نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار سختی است و خدمات محدودی در دست است اما باید مدیریت شود که مشکلات کم شود.

عباس داودپور در ادامه این آیین بیان کرد: 17 سری جهیزیه با کمک خیران و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی بین زوج‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: 14 سری از وسایل امروز و مابقی در روزهای آینده  به دست نیازمندان خواهد رسید.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی استان افزود: این ستاد در صدد است تا طرح‌ها آینده را از جمله تهیه لوازم التحریر در قالب طرح‌ «مشق احسان» نیز اجرایی کند که سال گذشته 4 هزار بسته توزیع شد و سال جاری نیز همین تعداد توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... رزمایش «تعاون و احسان» با تدارک ۶۰ هزار بسته توسط آستان قدس آغاز شد رزمایش نهضت تعاون و احسان مومنانه در مشهد مقدس برگزار شد آغاز توزیع هزار بسته معیشتی در قالب نهضت تعاون و احسان در قزوین به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رزمایش «تعاون و احسان» با تدارک ۶۰ هزار بسته توسط آستان قدس آغاز شد رزمایش نهضت تعاون و احسان مومنانه در مشهد مقدس برگزار شد آغاز توزیع هزار بسته معیشتی در قالب نهضت تعاون و احسان در قزوین به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش ۲ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۳ تحلیل عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از سقوط شاخص بورس / حباب قیمتی شکل گرفت ۴ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ۵ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۶ رئیس کمیسیون اصل ۹۰: فدراسیون در قرارداد ویلموتس پنهان‌کاری‌ کرد / گزارشی از تبانی به دستمان رسید / وزیر ورزش ‌به مجلس فراخوان شد ۷ یاسوج| عضو کمیسیون آموزش مجلس: بخشی از شهریه مدارس غیر دولتی و کلاس‌های فوق برنامه به خانواده‌ها برگشت داده شود ۸ عضو مجلس خبرگان‌: در سایه عزاداری محرم ‌جنگ تحمیلی را با سربلندی پشت سر گذاشتیم/ باید مراسم‌ها ‌با دقت کافی برگزار شود+ فیلم مهمترین اخبار استانها برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه اول محرم / برگزاری مراسم ‌در صحن‌ها و فضای غیرمسقف / عزاداری هیئات در صحن جامع رضوی رئیس کمیسیون اصل ۹۰: فدراسیون در قرارداد ویلموتس پنهان‌کاری‌ کرد / گزارشی از تبانی به دستمان رسید / وزیر ورزش ‌به مجلس فراخوان شد گزارش ویدئویی| روایت هیئتی‌های اصفهان از محرم متفاوت امسال / اقامه باشکوه عزای سیدالشهدا (ع) ‌‌با رعایت ‌بهداشت‌ چرا بازار وکیل شیراز ثبت جهانی نمی‌شود؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبرو خواهد کرد مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی تحلیلگر عراقی: آمریکایی‌ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می‌روند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام نهضت تعاون و احسان جهیزیه بین زوج امام خمینی سری جهیزیه هزار بسته خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه

ایرج صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی بین دامداران و کشاورزان کرمانشاهی توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان نهاده توزیع شده، ۷۵ هزار تن نهاده دامی بوده که با سهمیه بندی انجام شده بین دامداران توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۲۵ هزار تن نیز نهاده کشاورزی بوده که بین کشاورزان توزیع گردیده است.

وی ادامه داد: تأمین و توزیع نهاده‌های لازم برای بهره برداران با قیمت مناسب و در زمان نیاز از وظایف مجموعه تعاون روستایی است.

صفایی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در حوزه‌های کشاورزی و دامداری ضمن کاهش هزینه‌های تولید، به اقتصاد تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامداری کمک می‌کند.

کد خبر 6080406

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی