Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تفاهم نهایی اجرای مشارکتی با بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جهت احداث تعدادی از پروژه های راه‌های روستایی در دهستان کوهشاه بخش احمدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «یوسف عابدینی» با اشاره به انجام تفاهمنامه با بنیاد علوی جهت مشارکت در احداث راه‌های روستایی دهستان کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد، افزود: این تفاهمنامه به مبلغ 250 میلیارد ریال است و یکی از اقدامات موثر در راستای برخورداری مردم این حوزه از راه آسفالته و رفع مشکلات آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تصریح کرد: در سال جاری اجرای 493 کیلومتر راه روستایی را در دستورکار قرار داده ایم و با جذب اعتبار به دنبال ایجاد زیر ساخت های لازم در راه‌های روستایی سطح استان هستیم که 35 کیلومتر آن در دهستان کوهشاه احمدی است و به صورت مشارکتی با بنیاد علوی احداث و آسفالت خواهد شد.

 

وی گفت: این تفاهمنامه مشارکتی شامل عملیات اجرایی، تکمیل و آسفالت راه چاله مورت به سمت چاله الیاس و باغ چنار به طول 18 کیلومتر در حال انجام است که زیر سازی 7 کیلومتر از این مسیر انجام و 2500 متر نیز آسفالت شده است.

 

عابدینی با اعلام اینکه مطالعات محور چاله الیاس به سمت بنه دان و کلیتوئیه انجام شده است از برگزاری مناقصه و شروع عملیات اجرایی این مسیر 7 کیلومتری تا چند روز آینده خبر داد.

 

انجام مطالعات اولیه و خاکبرداری بخشی از راه حسن آباد به سمت آب بید به طول 10 کیلومتر و اصلاح گردنه های صعب العبور کوجین و مه گیر از دیگر اولویت های اعلام شده توسط مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بود که با برآورد مالی و انتخاب پیمانکار واجد شرایط طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

 

یوسف عابدینی در پایان اظهار کرد: با توسعه زیر ساخت های ارتباطی در مناطق مختلف بخش احمدی شهرستان حاجی آباد با استفاده از همه ظرفیت های موجود مطالبه بحق مردم این منطقه محقق شود.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: کوهشاه بخش احمدی بنیاد مستضعفان راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار سرخس گفت:  این در حالیست که  حجم ترانشه‌برداری در این محور پیش از این فقط روزانه  ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر مکعب  بود و هم اکنون  ۱۷ کیلومتر از قطعه‌های ۴ الف و ب جاده جدید سرخس آسفالت شده است.    حسن نوری‌زاده  همچنین  به دریافت حق‌آبه سالانه ۵ میلیون متر مکعبی از سد دوستی اشاره کرد و افزود :‌ برای سد شوریجه حق آبه براساس حجم مخزن در نظر گرفته می‌شود.    نوری‌زاده تاکید کرد: در حالیکه در ۲۰ سال گذشته فقط ۳۰ کیلومتر از لوله‌گذاری خط انتقال سد دوستی انجام شده بود، در  دو سال اخیر  ۲۲ کیلومتر لوله‌گذاری در حال اجرا است که ۱۰ کیلومتر اول از سنگر تا شیرتپه تمام شده است و ۱۲ کیلومتر از شیرتپه تا پل خاتون با پیشرفت فیزیکی بالایی در حال انجام است.    فرماندار سرخس با اشاره به اهمیت مدیریت منابع آب و جلوگیری از خروج آب‌های مرزی، گفت: چند سال خروج آب‌های مرزی را داشتیم که با تلاشی که انجام شد مسیر  آب را  منحرف  کردیم تا در دشت سرخس باقی بماند.  

دیگر خبرها

  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • ماجرای تصرف توپخانه عراق بدون تلفات به روایت یک شاهد عینی
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران