Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: می‌خواهیم این نگرش را در ورزشکاران ایجاد کنیم که توان داخلی تولید از تولیدات وارداتی چیزی کم ندارد.

به گزارش ایسنا  و به نقل از فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان نشستی با تولیدکنندگان داخلی تجهیزات قایقرانی داشت. در این نشست عباس نظریان مادوانی رئیس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ورزش به نمایندگی از وزارت ورزش، ناهید جلیلیان به نمایندگی از سازمان بازرسی کل کشور، نماینده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون قایقرانی در این نشست گفت: تلاش کردیم مباحث علمی و دانشگاهی را در تمام مباحث فدراسیون وارد کنیم. با توجه به شرایط و تاکید مقامات کشور، حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار دارد.

علیرضا سهرابیان با اشاره به ظرفیت بالای تولید قایق و پارو در داخل کشور اظهار کرد: تولیدکنندگان ما توان بالایی دارند و در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند که می‌توانیم در داخل کشور خیلی کارها انجام دهیم.ما نیز در فدراسیون قایقرانی این برنامه‌ریزی را انجام دادیم تا با حمایت از تولیدکنندگان، این نگرش را در ورزشکاران ایجاد کنیم که توان داخلی تولید چیزی از تولیدات وارداتی کم ندارد و با حمایت از آن‌ها می‌توانیم از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

سهرابیان درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی بیان کرد: برای اولین بار این نشست را برگزار کردیم تا حرف تولیدکنندگان را بشنویم و انتظارات فدراسیون را بیان کنیم و با راهکارهای قانونی که از طریق سازمان بازرسی و دفتر مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش اعلام می‌شود، روند کارها را تسهیل کنیم.

در ادامه دبیرکل فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان نظام ما در راستای حمایت از تولید حرکت می‌کنیم و به عنوان کسی که سال‌ها در مدیریت ورزشی فعالیت کردم، اعتقادم این است که ما می توانیم تجهیزات مورد نیازمان را در قایقرانی خودمان تولید کنیم.علاوه بر آن ما باید به جایگاهی برسیم که مواد اولیه را نیز در داخل تولید کنیم. فدراسیون نیز همه این موارد را حمایت می‌کند و در صورت لزوم مذاکراتی که مورد نیاز است را با ارگان‌های مرتبط برای تولید تجهیزات قایقرانی انجام خواهد داد.

وی همچنین گفت: بسیار خوشحالیم که این چنین نشستی برگزار شد و تولیدکنندگان قایقرانی گردهم آمدند. در این راستا ما می‌توانیم از ظرفیت یکدیگر استفاده کنیم و نهایتا شرایط توسعه قایقرانی را فراهم کنیم.

رئیس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ورزش نیز در این نشست اظهار کرد: جلسه بسیار ارزشمندی به همت فدراسیون قایقرانی انجام شد و برای اولین بار است که شاهد برگزاری نشستی تخصصی در این رشته ورزشی با حضور تولیدکنندگان هستیم که از این بابت جای تقدیر دارد.خوشبختانه فدراسیون قایقرانی جوانب مختلف را در طرح خود سنجیده هست از جمله هماهنگی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای اعطای تسهیلات به تولیدکننده‌ها که اقدام بسیار ارزشمندی است و حتما سرعت کار را بالا می‌برد.این نشست جلسه اول هماهنگی است و برگزاری جلسات این‌چنینی در ادامه که بحث‌های تخصصی در آن انجام می‌شود اتفاق بزرگی است و نهایتا به توسعه ورزش کمک می‌کند.

نظریان تاکید کرد: ما هم در مرکز مشارکت‌ها، ظرفیت‌های لازم را ایجاد خواهیم کرد و استانداردهای مربوط را از مجامع بین‌المللی برای تسهیل کار دریافت می‌کنیم و علاوه بر آن هرگونه حمایتی نیاز باشد از تولیدکننده‌ها خواهیم داشت.

نماینده سازمان بازرسی کل کشور نیز در این نشست بیان کرد: طبق دستورالعمل‌ها، حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار گرفته و به همه ارگان‌ها ابلاغ شده است.ما نیز در سازمان بازرسی در تلاش هستیم تا مشکلات و موانع قانونی و حقوقی را مرتفع کنیم تا روند کار تولید در داخل تسهیل شود.

او در مورد نشست تخصصی تولیدات قایقرانی اظهار کرد: جای تقدیر دارد که فدراسیون قایقرانی چنین نشستی برگزار کرده تا توان تولید داخلی را در زمنیه تجهیزات داخلی را افزایش دهد و نگاه فدراسیون در زمینه فنی و استانداردسازی ستودنی است و موجب می‌شود که ارتقاء کیفیت را در تولیدات ورزشی و نهایتا ورزش شاهد باشیم.

در ادامه نشست تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی در زمینه‌های مختلف مباحث خود را مطرح و مشکلات و موانع را در روند کاری خود اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قايقراني فدراسیون قایقرانی تجهیزات قایقرانی حمایت از تولید سازمان بازرسی مشارکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست

این اولین باری است که پرجمعیت‌ترین شهر هند، جایگاه نخست را در آسیا به خود اختصاص می‌دهد. در صدر فهرست ثروتمندان جهان در سال ۲۰۲۴، شهر نیویورک با ۱۱۹ میلیاردر قرار دارد و پس از آن لندن با ۹۷ میلیاردر است. در آسیا، بمبئی - که مرکز مالی هند به شمار می‌رود - طبق گزارش هورون با ۹۲ میلیاردر پیشتاز است. پکن با ۹۱ میلیاردر و شانگهای با ۸۷ میلیاردر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این گزارش نشان می‌دهد که در حال حاضر در سطح جهان ۳۲۷۹ میلیاردر وجود دارد که نسبت به سال ۲۰۲۳، پنج درصد افزایش یافته است. بر اساس رده‌بندی کشوری، چین همچنان با ۸۱۴ میلیاردر در صدر فهرست قرار دارد، اگرچه این کشور نسبت به سال گذشته ۱۵۵ میلیاردر خود را از دست داده است. ایالات متحده با ۸۰۰ میلیاردر در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که هند با ۲۷۱ میلیاردر در جایگاه سوم قرار گرفت.

این شرکت تحقیقاتی اشاره کرد که «سال سختی برای چین بود. ایجاد ثروت در چین طی چند سال گذشته تغییرات عمیقی را پشت سر گذاشته است، به طوری که ثروت میلیاردر‌های بخش املاک و مستغلات و انرژی‌های تجدیدپذیر کاهش یافته است.»

ژونگ شان‌شان، بنیانگذار و رئیس شرکت غول آب معدنی نانگفو اسپرینگ Nongfu Spring، همچنان ثروتمندترین فرد چین باقی ماند. کالین هوانگ، بنیانگذار پلتفرم تجارت الکترونیک پیندودو، از ما هواتنگ مدیرعامل تنسنت سبقت گرفت و امسال مقام دوم را به خود اختصاص داد.

طبق گزارش هورون، ایالات متحده که در سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۰۹ میلیاردر به خود اضافه کرد، تنها ۱۴ میلیاردر کمتر از چین دارد.

این گزارش نشان داد که هوش مصنوعی محرک قابل توجهی برای افزایش تعداد افراد فوق ثروتمند در ایالات متحده بوده است.

این گزارش می‌گوید: «در حالی که جنسن هوانگ [مدیرعامل انویدیا]با عبور از مرز ۲ تریلیون دلار، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و در نتیجه او را به جمع ۳۰ ثروتمند برتر هورون رسانده است، میلیاردر‌های پشت سر مایکروسافت، گوگل، آمازون، اوراکل و متا شاهد افزایش قابل توجهی در ثروت خود بوده‌اند، زیرا سرمایه‌گذاران بر ارزش ایجاد شده توسط هوش مصنوعی شرط می‌بندند.»

فهرست میلیاردر‌های بلومبرگ نشان داد که جف بزوس بنیانگذار آمازون و ایلان ماسک مدیرعامل تسلا با ثروت خالص به ترتیب ۲۰١ و ۱۹۰ میلیارد دلار، دو میلیاردر برتر ایالات متحده هستند.

تیلور سویفت پس از شروع تور اِراز در ماه مارس و اجرا در آمریکا، آمریکای جنوبی، استرالیا، سنگاپور و توکیو تاکنون، با ثروت خالص ۱.۲ میلیارد دلار به فهرست موسسه تحقیقاتی هورون پیوسته است.

این گزارش می‌گوید: «بیش از نیمی از ثروت او ناشی از حق امتیاز و تور است، از جمله ۱۹۰ میلیون دلار از بخش اول تور اِراز و ۳۵ میلیون دلار از ویدئو کنسرت او. مابقی ثروت او تحت تاثیر ارزش مجموعه موسیقی او، به ویژه پس از فروخته شدن شش آلبوم اولش به شرکت شمراک کپیتال به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰، تقویت شده است.»

پس از آمریکا، هند با ۸۴ عضو جدید در فهرست افراد فوق ثروتمند خود، دومین کشور با بیشترین افراد جدید را دارد.

این کشور آسیای جنوبی پس از رشد ۸.۴ درصدی تولید ناخالص داخلی در دوره اکتبر-دسامبر، اکنون به سریعترین اقتصاد در حال رشد جهان تبدیل شده است.

از سوی دیگر بازار سهام هند در دسامبر از هنگ کنگ پیشی گرفت و به هفتمین بازار بزرگ جهان تبدیل شد و اکنون ارزش آن به بیش از ۴ تریلیون دلار می‌رسد.

طبق فهرست بلومبرگ، موکش آمبانی رئیس صنایع ریلاینس هند همچنان ثروتمندترین فرد آسیا و یازدهمین فرد ثروتمند جهان با مجموع ثروت خالص ۱۱۰ میلیارد دلار است.

اطلاعات بلومبرگ نشان داد، گوتام آدانی، بنیانگذار و رئیس گروه آدانی، در ژانویه به از امبانی پیشی گرفت، اما اکنون با ثروت خالص ۹۷.۹ میلیارد دلار، سه رتبه پایین‌تر از او قرار دارد.

منبع: یورونیوز

tags # هند سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • درآمد تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر است؟
  • تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر درآمد دارند؟
  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • تولید ۲.۵ هزار تن عسل در چهارمحال و بختیاری
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است