Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:56:10 GMT

بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان فومن در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۳۸۰

بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان فومن در هفته دولت

ایسنا/گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن که طی چند ماه اخیر آغازشده، فرایند نهایی خود را سپری و برای بهره‌برداری در هفته دولت آماده می‌شود.

دکتر ارسلان سالاری پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: طرح توسعه و بازسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن چند ماهی است که آغاز شده و فرایند نهایی خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان فومن بالغ‌بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت پیشرفت پروژه در هفته دولت امسال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان یادآور شد: این بخش پیش از بازسازی تنها ۱۰ تخت اورژانسی داشت اما با اجرای طرح توسعه علاوه برافزایش تخت‌های اورژانسی، بیماران سرپایی از بیماران اورژانسی جدا خواهند شد.

سالاری یادآور شد: در بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن قبلاً یک اتاق عمل وجود داشت اما در طرح توسعه فعلی یک اتاق عمل دیگر نیز به این بخش افزوده ‌شده است.

به گفته دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن علاوه بر جمعیت و گردشگران، بیماران شهرستان شفت را نیز پوشش می‌دهد اما به لحاظ زیرساختی فاقد بسیاری از تجهیزات پزشکی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان برای بازسازی و تجهیز بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده و قرار است نیروی زمینی ارتش نیز به جهت محرومیت‌زدایی و بهبود زیرساخت های بخش بهداشت و سلامت مشارکت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته دولت اورژانس بیمارستانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب میاندوآب و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه موارد مربوط به قرارداد‌های پیمانکاران بخش اجرایی پروژه‌ها و قرارداد‌های بهره برداری شهری و روستایی، چاه‌های دشت تقی آباد و بخشی از چاه‌های شهر میاندوآب، اصلاح شبکه فرسوده شهری، ترمیم مخزن قاریاغدی و مخزن ۲۹ هزار متر مکعبی تصفیه خانه تبریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 
در این جلسه همچنین با عنایت به اجرای پروژه مجتمع ۸۱ روستایی از محل محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیاز ضروری به ادامه و به نتیجه رساندن پروژه، موارد مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد