Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:32:02 GMT

خسارت بارترین تصادف تاریخ کوه‌ آلپ!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۷۷۳

خسارت بارترین تصادف تاریخ کوه‌ آلپ!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  تصادف یک دستگاه بوگاتی، مرسدس بنز و پورشه یکی از خسارت بارترین تصادفات تاریخ کوه آلپ را رقم زد. تصادف این خودرو‌ها که به ترتیب بوگاتی شیرون، مرسدس بنز کلاس سی و پورشه ۹۱۱ کابریولت بودند خسارتی در حدود ۳ میلیون یورو را به بار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط یکی از رانندگان عبوری تهیه شده است خودور‌های حادثه دیده را در کنار جاده نشان می‌دهد.

در این حادثه ابتدا دو خودرو از خودرو‌های فوق با یکدیگر تصادف و سپس با دو خودروی دیگر در جاده که یکی از آن‌ها خودروی مرسدس بنز بود برخورد کردند. تصادف این خودرو‌ها که در کوه‌های آلپ سوئیس رخ داد، موجب ترافیک سنگین در این جاده کوهستانی شد. بنا به گزارش پلیس محلی سوئیس این تصادف هنگامی که رانندگان دو خودروی بوگاتی و پورشه در حال کورس با هم بودند رخ داد. پس از برخورد این دو خودرو با یکدیگر، خودروی پورشه با خودروی مرسدس بنز تصادف کرد و خودروی بوگاتی نیز به یک خودروی موتور هوم برخورد کرد.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک ورود خودروی بدون راننده به وسط اتوبان!

کل خسارت این تصادف ۳.۷ میلیون فرانک سوئیس معادل ۳ میلیون یورو تخمین زده شده است. هیچ یک از رانندگان در این حادثه جان خود را از دست ندادند، اما راننده مرسدس بنز به علت جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است؛ سوئیس یکی از ثروتمندترین کشور‌های جهان به شمار می‌رود که بسیاری از شهروندان آن دارای خودرو‌های لوکس هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرانترین تصادف خودروی لوکس تصادف شدید مرسدس بنز دو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم