Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:49:13 GMT

اجرای ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در بندر نوشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۴۰۲۲

اجرای ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در بندر نوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راستاد عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های بندر نوشهر گفت: با توجه به محدودیت اماکن نگهداری کالا در بندر نوشهر درپی افزوده کردن اراضی پسکرانه بندر هستیم تا برای فعالیت‌های ارزش افزوده تولیدی هستیم.

وی افوزد: چشم اندازی توسعه بندر نوشهر و فریدونکنار مثبت است و در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه برای توسعه این بنادر در دست مطالعه و اجرا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت بنادر شمالی برای افزایش ترانزیت و توسعه صادرات و صادرات، ظرفیت بندر نوشهر را ۴.۵ میلیون تن در سال اعلام کرد و گفت: عملکرد این بندر طی سال قبل یک میلیون تن بوده است.

راستاد همچنین عملکرد بندر فریدونکنار را ۱۱۰ هزار تن در سال قبل اعلام کرد و گفت: امسال نیز ۴۵۰ هزار تن مبادلات کالایی در بنادر نوشهر و فریدونکنار ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد اراضی پسکرانه و جاده دسترسی بندر نوشهر را از جمله پروژه‌های مهم بیان کرد و گفت: جاده دسترسی اختصاصی بندر نوشهر بیش از پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن هزار میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

کد خبر 5003243

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد راستاد سازمان بنادر و دریانوردی پروژه عمرانی ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه مراسم عزاداری گرگان آزادگان جنگ تحمیلی عید غدیر خم بندر نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت:تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله تامین شده است و برای بقیه متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مدنظر می‌باشد.

قزوینیان با بیان اینکه برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است، گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است، تصریح کرد: برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶ هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

قزوینیان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

وی گفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام می‌باشد و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز