Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: محور خوی - قطور - رازی با ۶٣ کیلومتر طول در چهار قطعه، چهار تقاطع و یک تونل اجرا می‌شود.

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: عملیات اجرایی محور خوی - قطور - رازی بیش از ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح از بهمن سال ١٣٩٧ آغاز شد و حدود ٢۴ ماه برای بهره‌برداری کامل از این طرح وقت لازم است.

وی گفت: یک تونل به طول ۵۵۵ متر با ۶٠٠ میلیارد ریال اعتبار در این طرح پیش‌بینی شده‌است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ٢ هزار و ۶٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای قطعات آن در نظر گرفته شده‌است.

حمزه‌لو ادامه داد: تکمیل راه اصلی خوی - قطور - رازی تسهیل‌کننده ارتباط انشعابی کریدور ترانزیتی شماره ۱۰ به شاخه اتصالی بسیار مهم منتهی به مرز ترکیه است.

وی تاکید کرد: با تکمیل این بزرگراه تردد مابین استان‌های شمال‌غرب کشور با مرز رازی در شهرستان خوی تسهیل می‌شود.

وی گفت: با اجرای طرح تعریض این جاده، چهار باند رفت‌وبرگشت در این مسیر ایجاد شده و علاوه‌ بر افزایش ایمنی، ترافیک جاده‌ای نیز تسهیل و از وقوع حوادث ناگوار رانندگی پیشگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: استانداردسازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی بازرگان، توسعه شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای و تامین زیرساخت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در شمال‌غرب کشور از جمله مزیت‌های اجرای این طرح است.

مرز زمینی و ریلی رازی خوی در تردد مسافر بین ایران و ترکیه و جذب گردشگران خارجی نقش بسزایی دارد و سومین مرز رسمی ایران با ترکیه در آذربایجان‌غربی است.

گمرک مرزی رازی در فاصله ۷۵ کیلومتری غرب شهر خوی و در مرز ایران با کشور ترکیه قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی محمد اسلامی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی محمد اسلامی ارومیه آذربایجان غربی خوی محمد اسلامی ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  با هدف بررسی، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای انجام پروازهای حج تمتع استان آذربایجان غربی، اولین جلسه هماهنگی این عملیات با حضور روسا و مسئولین واحدهای شعبه ارومیه برگزار شد.

حامد هیدجی رییس  هما  در   آذربایجان غربی در این جلسه گفت: برای ارائه خدمات شایسته در حج سال جاری، لازم است مشکلات و موانع حج ۱۴۰۲ بررسی و رفع آنها در اولویت قرار گیرد.

وی درباره آمادگی شعبه ارومیه برای عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات، جلسات هماهنگی با عوامل و سایر دست اندرکاران مرتبط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی