Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغانف افزود، هیچ قدرت استعمارگری نخواهد توانست کشورمان را از دستیابی به منابع غنی نفت و گاز احتمالی موجود در مدیترانه شرقی محروم کند.

اردوغان گفت: هر چند شمار موارد ابتلا به کووید-19 در کشورمان به طور محدود در حال افزایش استذاما این بیماری همه‌گیر هنوز تحت کنترل ما قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد ترکیه به رشد قبلی خود پیش از شیوع ویروس کرونا دست یافته است.

او تاکید کرد: مبارزه ترکیه در جبهه‌های مختلف از مدیترانه شرقی تا لیبی تنها مبارزه محقانه نبوده بلکه مبارزه برای آینده است.

رجب طیب اردوغان از اعلام یک مژده برای آغاز دوره‌ای جدید در ترکیه در روز جمعه خبر داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: اردوغان تحریم ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است

روزنامه حریت اعلام کرده که اسرائیل در تلاش است تا مانع دیدار جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌ای او شود.

سفر رئیس جمهور ترکیه به آمریکا قرار است نهم ماه مه برگزار شود، رسانه‌های مخالف ترکیه نوشتند که این سفر در آستانه لغو است.

اردوغان بار‌ها به شدت از اسرائیل به خاطر عملیات در غزه انتقاد کرده است. برا‌ی مثال روز سه شنبه نتانیاهو را "هیتلر زمان حال" نامید.

روزنامه حریت به نقل از یک منبع در دولت ترکیه گزارش داد آنکارا هیچ اطلاعاتی در مورد لغو سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به آمریکا برای گفتگو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دریافت نکرده است. 

این نشریه می‌گوید: "هیچ اطلاعاتی از ایالات متحده مبنی بر لغو سفر اردوغان رئیس جمهور به ایالات متحده وجود ندارد. آمریکایی‌ها از قبل خواهان انجام این سفر هستند. "

خاطرنشان می‌شود که مذاکرات اردوغان و بایدن قرار است نهم ماه مه برگزار شود. در حال حاضر وزارت خارجه ترکیه و وزارت روابط خارجی زیر نظر رئیس جمهور هیچ دستورالعملی برای لغو این سفر دریافت نکرده اند.

اردوغان در سفر ماه مه به ایالات متحده، قصد دارد با بایدن در مورد خطرات ناشی از وضعیت فعلی اوکراین گفتگو کند. روسای جمهور همچنین درباره وضعیت غزه و به طور کلی خاورمیانه گفتگو خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان وارد عراق شد
  • فصل جدید ترکیه-حماس؟