Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو نوبت صبح و مغرب مراسمات عزاداری در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ مجید زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره نحوه برگزاری مراسم در کانون شهید سبحانی سپاه کرج، اظهار داشت: هرساله ویژه برنامه محرم به صورت پرشور در این کانون برگزار می‌شد و خیل عزاداران زیادی شرکت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال نیز مراسمات محرم در این کانون برگزار می‌شود، افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو نوبت صبح و مغرب مراسمات عزاداری در این مجموعه برگزار می‌شود.

برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه اول محرم/ برگزاری مراسم ‌در صحن‌ها و فضای غیرمسقف/ عزاداری هیئات در صحن جامع رضویپخش زنده برنامه هیئت‌های مذهبی در محرم با همکاری همراه اولمحرم ‌30 برنامه محوری در 50 بقاع متبرکه استان البرز برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج بیان‌کرد: برنامه‌های این ایام برگزاری دعای زیارت عاشورا راس ساعت 5و 30 دقیقه صبح با یک سوم ظرفیت حسینیه و بعد از ظهر نیز در فضای باز کانون بعد از نماز مغرب و عشا مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌ها اجرا می‌شود.

زنجانی تصریح کرد: همچنین از امروز فعالیت‌های مختلفی برای سیاه پوشی محیط کانون شهید سبحانی سپاه آغاز شده است.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT7 بیشتر بخوانید... پخش زنده برنامه هیئت‌های مذهبی در محرم با همکاری همراه اول برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه اول محرم/ برگزاری مراسم ‌در صحن‌ها و فضای غیرمسقف/ عزاداری هیئات در صحن جامع رضوی تشریح برنامه‌های شهرداری تهران در ایام محرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پخش زنده برنامه هیئت‌های مذهبی در محرم با همکاری همراه اول برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه اول محرم/ برگزاری مراسم ‌در صحن‌ها و فضای غیرمسقف/ عزاداری هیئات در صحن جامع رضوی تشریح برنامه‌های شهرداری تهران در ایام محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش ۲ برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه اول محرم/ برگزاری مراسم ‌در صحن‌ها و فضای غیرمسقف/ عزاداری هیئات در صحن جامع رضوی ۳ رئیس کمیسیون اصل ۹۰: فدراسیون در قرارداد ویلموتس پنهان‌کاری‌ کرد / گزارشی از تبانی به دستمان رسید / وزیر ورزش ‌به مجلس فراخوان شد ۴ بختیاری‌زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می‌کند ۵ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۶ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۷ معاون وزیر آموزش و پرورش : آموزش مدارس براساس وضعیت کرونا در استان‌ها ‌اجرا می‌شود ۸ فکری: نساجی پُرتلاش‌ترین تیم ۱۰ بازی اخیر بوده است/ همیشه لازم نیست حضور تماشاگران را به صورت فیزیکی لمس کنید مهمترین اخبار استانها جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت معاون درمان وزارت بهداشت: کرونا فعلا دارویی برای ‌درمان ندارد / خطر ابتلا در کمین سالمندان، بیماران زمینه‌ای ‌و ‌‌کودکان‌ وزیر راه و شهرسازی: ۵۳۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند امام جمعه شیراز: اصل عزاداری امام حسین(ع) نباید تعطیل شود / هیئات مذهبی تابع مقام معظم رهبری هستند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم آمریکا ۲ شرکت مستقر در امارات را به اتهام همکاری با هواپیمایی ماهان تحریم کرد پامپئو: انتظار داریم که قطعنامه ۲۲۳۱ نیز مانند سایر قطعنامه‌های شورای امنیت اجرا شود دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران تا ۵ شهریور تمدید شد جهانگیری مصوبه افزایش سقف سرمایه‌گذاری در صندوق‌های ETF را ابلاغ کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های حرم مطهر امام رضا ع رعایت پروتکل ها دهه اول محرم برگزاری مراسم برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۸ شوال، مصادف است با سالروز تخریب قبرستان بقیع، اتفاقی که در سال ۱۳۴۴ هجری قمری توسط وهابیت رخ داد.

این روز در تاریخ به «یوم الهدم» معروف است اتفاقی که به نوعی از غم‌انگیزترین وقایع تاریخ اسلام محسوب می‌شود و از روزهای تلخ شیعیان است، روزی که در حقیقت از نمادهای مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محسوب می‌شود.

بسیاری از هیأت‌های عزاداری در این روز به یاد این فاجعه عزاداری می‌کنند. یکی از معروف‌ترین عزاداری‌های مخصوص این روز آئین تکیه‌خوانی و علم کشی است که در محدوده شمیرانات تهران برگزار می‌شود. 

تکیه‌خوانی از سنت‌های عزاداری منطقه شمیرانات تهران است که در آن هیأت‌های عزاداری با دسته‌روی و علم‌کشی به تکایا می‌روند.

امسال نیز این مراسم با حضور چشمگیری از دوستداران اهل بیت و با مداحی محمدحسین پویانفر برگزار شد. 

در ادامه عکس‌ها و کلیپی از این مراسم را تماشا کنید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو .

.

.

.

.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان