Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@12:49:00 GMT

ظرفیت‌های گردشگری آبادان مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۵۳۲۶

ظرفیت‌های گردشگری آبادان مورد توجه قرار گیرد

محفوظی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم گردشگری آبادان اشاره کرد و گفت: نخلستان‌های آبادان برای گردشگری و بوم‌گردی بکر هستند که می‌تواند کمک بسیاری به توسعه گردشگری داشته باشد.

«سید مجتبی محفوظی» امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، با تاکید بر لزوم توسعه صنعت گردشگری در شهرستان آبادان اظهار کرد: آبادان علاوه بر اینکه بزرگترین پتانسیل‌های کشاورزی را دارد، دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های تجاری و گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها راه برون‌رفت این شهرستان از وضعیت کنونی سه راه اساسی توسعه کشاورزی، تجارت و گردشگری است. 

 

وی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم گردشگری آبادان اشاره کرد و افزود: شاید خودمان هم که اهل این منطقه هستیم بر این مهم باور نداشته باشیم اما در این منطقه بیش از شهرهای شمال کشور نقاط گردشگری بکر وجود دارد، کما اینکه پیش از جنگ تحمیلی و حتی انقلاب اسلامی آبادان یکی از قطب‌های گردشگری اصلی کشور بوده و حتی بسیاری از اروپا برای تفریح و گردش به این شهر سفر می‌کردند.

 

محفوظی ادامه داد: ما در آبادان دو رودخانه ملی و بین‌المللی داریم ضمن اینکه بزرگ و خروشان و دارای جزر و مد هستند، این جزر و مد در همه جا وجود ندارد و در کل دنیا این موضوع کم‌نظیر و نادر است که متاسفانه تاکنون از این دو رودخانه هیچ استفاده‌ای نکرده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از همشهریان ما حتی نمی‌دانند در آبادان دو خور بزرگ و عظیم وجود دارد تاکید کرد: اگر از هر سمتی این دو خور را به هر شهری بدهیم با این جمعیتی که در شهر آبادان وجود دارد برای ایجاد فرصت‌های شغلی کفایت می‌کند؛ این همه پتانسیل گردشگری در این شهرستان وجود دارد.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخلستان‌های آبادان برای گردشگری و بوم‌گردی بکر هستند یادآور شد: گردشگری در میان این نخلستان‌ها حتی برای ما آبادانی‌ها بسیار زیبا و خاطره‌انگیز خواهد بود، متاسفانه تاکنون نگاه ما گردشگردی و بوم‌گردی نبوده لذا در این رابطه موضوعاتی را در حال بررسی و پیگیری داریم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نخلستان رونق گردشگری منطقه آزاد اروند بوم گردی آبادان توریسم درمانی گردشگری ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به نشست خبری نرسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.

به نقل از تسنیم طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی انجام شود، اما با توجه به تأخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفت: متأسفانه به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. اوسمار هم علی‌رغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کرد. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896497

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد
  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد