Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی روز چهارشنبه گفت: این افراد در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به دام افتاده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی افزود: در این طرح که به مدت ۲ روز اجرا شد ۱۲ گرم مواد مخدر سنتی کشف و یک خرده فروش مواد نیز دستگیر شد،  ۳ دستگاه ماینر ارز دیجیتال، ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه دوچرخه دزدی، ۲ فقره سرقت داخل خودرو و ۳ مورد کلاهبرداری نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف محموله مرغ فاقد مجوز در جاجرم

 فرمانده پلیس راه استان از توقیف یک کامیون حامل ۸۵۰ قطعه مرغ فاقد مجوز در محور جاجرم _ سبزوار خبر داد و گفت: ماموران پلیس به این خودرو در محور یاده شده مشکوک و آنرا متوقف کردند که در بازرسی این محموله مرغ به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال شناسایی و کشف شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده افزود: راننده و سرنشین دیگر این خودرو دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

 واژگونی خودرو با یک کشته در فاروج

فرمانده انتظامی فاروج از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور فاروج _ شیروان و کشته شدن راننده خودرو خبر داد.

سرهنگ یدالله نوروزی افزود: این حادثه دیشب روی داد که کارشناسان پلیس علت این حادثه را عدم توجه راننده به جلو بر اثر خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.  

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خراسان شمالی کالای قاچاق سرقت خراسان شمالی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق