Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد مارچلو بیلسا با لیدز یونایتد تا پایان فصل 2019/20 اعتبار داشت اما این سرمربی آرژانتینی به زودی قراردادش با لیدز یونایتد را تمدید می کند.

لیدز یونایتد با مارچلو بیلسا پس از 16 سال با قهرمانی در چمیپونشیپ به لیگ برتر انگلستان بازگشت. اکنون به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ مارچلو بیلسا بر سر تمدید یک ساله قرارداد خود با لیدز یونایتد به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین سرمربی 65 ساله آرژانتینی، هدایت لیدز یونایتد در فصل 2020/21 لیگ برتر را برعهده خواهد داشت.

همچنین بخوانید: به بهانه بازگشت لیدز یونایتد به لیگ برتر پس از 16 سال؛ در فصل 2003/04، دنیای فوتبال چه شکلی بود؟ لیدز یونایتد قهرمان چمپیونشیپ شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیدز یونایتد مارچلو بیلسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید

روی کین می‌گوید منچستریونایتد فعلی باعث شده او از باشگاهی که با پیراهن آن هفت بار لیگ برتر را فتح کرده، بدش بیاید. 

طرفداری | منچستریونایتد در ضربات پنالتی به فینال جام حذفی راه یافت، اما عملکرد آن‌ها مقابل کاونتری نگرانی‌های زیادی را بر جای گذاشت.

منچستریونایتد در حالی که تا اواسطه نیمه دوم با نتیجه 3-0 از کاونتری پیش بود، دچار لغزش ناگهانی اما قابل انتظار شد تا شاگردان اریک تن هاخ تا آخرین دقیقه وقت‌های اضافه برای کشاندن بازی به ضربات پنالتی خوش‌شان باشند. روی کین که پیش از بازی نیز از شیاطین سرخ خواسته بود برای «اولین بار در فصل جاری» عملکرد قاطعی داشته باشند، روی آنتن ITV جملات ناامیدکننده‌ای در مورد تیم محبوبش به زبان آورد. اسطوره شیاطین سرخ گفت:

چیزی که از این تیم می‌بینم را دوست ندارم. آنها به سختی دوست‌داشتنی هستند و لحظه‌به‌لحظه بازی می‌کنند. ما در مورد رهبری و شخصیت صحبت می‌کنیم، اما هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را در این گروه یونایتد نمی‌بینم. خدای من، آن‌ها در انتهای بازی روی خوش شانس را آوردند. تعویض‌ها و گلی که به ثمر رساندند به کاونتری باور داد و ناگهان در وقت‌های اضافه آن‌ها شبیه یک تیم لیگ برتری به نظر می‌رسیدند و یونایتد شبیه یک تیم چمپیونشیپی.

کاپیتان پیشین یونایتد با اشاره به عملکرد ضعیف تیم در این بازی اذعان داشت که «نزدیک است از این تیم که با پیراهنش به هفت قهرمانی لیگ برتر رسیده‌ام، بدم بیاید» وی افزود:

مگوایر بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت «شخصیت عالی نشان دادیم». من هیچ شخصیتی در این گروه بازیکنان نمی‌بینم، واقعا نمی‌بینم. به مرحله‌ای رسیده‌ام که تقریبا از آن‌ها بدم می‌آید. از تیمی که با آن‌ 7 بار لیگ برتر را برده‌ام، بدم آمده است. ویژگی‌های آن‌ها واضح است، اما زمانی که تیمی روبرویشان قرار می‌گیرد و می‌خواهند بازی را ببرند، پا از روی پدال گاز برمی‌دارند. گویی از بردن بازی می‌ترسند. منتظر رهبری هستم. کمی شجاعت نشان دهید.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید