Web Analytics Made Easy - Statcounter

زحمتکش از میزبانی شهرستان نکا برای برگزاری جشنواره گزارش نویسان در حوزه کشاورزی مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره در سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا، «حسین زحمتکش» روز گذشته( 29 مرداد ماه) در همایش تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در بسیج رسانه نکا اظهار کرد: نگاه جهانی به رسانه، موجب شده است که اکنون رسانه ها تنها محدود به یک محل و منطقه نباشند و در جهان شناخته شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج رسانه شهرستان نکا افزود: امسال با همراهی سپاه و بسیج شهرستان نکا، جشنواره ملی رسانه ای گره برگزار شد که شاهد تلاش همه جانبه در این جشنواره و ارسال آثار مختلف از سراسر کشور به این جشنواره بودیم.

 

وی با اعلام اینکه با وجود شیوع کرونا، اختتامیه جشنواره ملی رسانه ای « گره» به صورت مجازی برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این جشنواره از برترین های یادداشت نویسی کشور تجلیل شد.

 

زحمتکش گفت: برگزاری جشنواره ملی رسانه ای « گره»  منجرشد تا نکا به عنوان کانون یادداشت نویسی کشور شناخته شود.

 

زحمتکش از میزبانی شهرستان نکا برای برگزاری جشنواره گزارش نویسان در حوزه کشاورزی مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره در نیمه دوم سال برگزار می شود.

در این مراسم از فعالان عرصه رسانه و خبر شهرستان نکا تجلیل شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: رسانه شهرستان نکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرشید فلاح گفت: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

وی، افزایش مشارکت های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با سفر اول و دوم آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هدایای نفیسی به ۱۰ اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهداء خواهد شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی این استان برگزار می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895487

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود