Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:17:31 GMT

زمان انتشار کلید سئوالات کنکور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۸۶۳۷

زمان انتشار کلید سئوالات کنکور اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کلید سئوالات تمامی گروه های آزمایشی آزمون سراسری در روز دوشنبه سوم شهریور ماه خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی و تعداد ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر نیز در گروه آزمایشی علوم انسانی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند و آزمون این داوطلبان از ساعت ۸ صبح امروز  پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: فردا جمعه ۳۱ مرداد نیز ۵۹۴ هزار داوطلب در گروه آزمایشی تجربی رقابت خواهند کرد و در نهایت آزمون گروه آزمایشی زبان در روز شنبه با شرکت بیش از ۱۷۴ هزار داوطلب برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کلید اولیه سئوالات آزمون سراسری ( داخل کشور) از ساعت ۲۱ روز دوشنبه سوم شهریور و کلید سئوالات آزمون داوطلبان خارج از کشور نیز بعد از ظهر روز چهارشنبه ۵ شهریور بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد.

زرین آمیزی تاکید کرد: دفترچه سئوالات آزمون گروه های آزمایشی نیز بعد از برگزاری هر آزمون بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ داوطلب کنکورهای ریاضی و انسانی مبتلا به کرونا هستند، گفت: آزمون یک داوطلب تهرانی در بیمارستان طالقانی برگزار می شود و تنها داوطلب کنکور که در بیمارستان بستری شده از استان هرمزگان است و این داوطلب امروز در گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور می‌دهد.

زرین آمیزی همچنین با بیان اینکه در روند برگزاری آزمون امروز تاکنون هیچ تخلفی از حوزه های برگزاری آزمون گزارش نشده است، افزود: متاسفانه از صبح امروز تجمع خانواده ها در حوزه های برگزاری آزمون شاهد هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلید سئوالات کنکور 99 کنکور 99 گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگوبا خبرنگار مهر اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه ۶ و۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که در آن ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم رفع نقص احتمالی کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوی داوطلبان گفت: تمامی داوطلبان موظف هستند براساس راهنمای منتشر شده در کارت آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آن را کنترل، و در صورت نقص، رفع کنند.

کد خبر 6087779

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • کنکور سراسری سال۱۴۰۳ در قم آغاز شد
  • کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳