Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی در این دیدار که به درخواست سهامداران و برای شفاف سازی درباره ابهامات پیش آمده پیرامون سهام برگزار شد با بیان این که ارزیابی‌ها از شرایط مطلوب بانک حکایت دارد، اطمینان داد که ارزش دارایی ذینفعان نزد این بانک به بهترین شکل حفظ خواهد شد.   وی کاهش زیان انباشته، کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش جذب منابع و کاهش کسری نقدینگی در کنار وصول مطالبات معوق و سررسید گذشته را از جمله دستاورد‌های بانک طی ماه‌های اخیر خواند و گفت: این فرآیند به بهبود وضعیت بانک، تحقق بانکداری حرفه‌ای و قرار گرفتن در مسیر سودآوری انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه تصمیمات هیئت مدیره بانک در راستای تامین منافع سهامداران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، افزود: سهام خانواده معزز شهدا و ایثارگران گرانقدر با مساعدت‌های رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و اقدامات صورت گرفته در بانک طی یک فرآیند قانونی آزادسازی شد و اکنون امکان خرید و فروش این سهام در بازار سرمایه وجود دارد، ولی توصیه ما این است که سهامداران با مشورت افراد آگاه به معامله اقدام کنند.   کریمی با بیان این که طبیعت بازار سهام نوسانی بودن آن است، افزود: سهام بانک با نرخ حداقلی برای خانواده شهدا و ایثارگران خریداری شده بود و اکنون این سهم با افزایش چشمگیر قیمتی مواجه است.   مدیرعامل بانک دی با بیان این که این بانک سال‌ها با مشکل زیان انباشته مواجه بوده است، گفت: مشکلات عدیده بانک در گذشته با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اعضای هیئت مدیره و همکاران خدوم برطرف شده و بانک اکنون در وضعیت مطلوبی از لحاظ شاخص‌های عملیاتی قرار دارد.   کریمی همچنین افزایش سرمایه، فروش املاک و دارایی‌های مازاد، ساماندهی شرکت‌های بانک با تشکیل گروه مالی دی و نیز افزایش درآمد‌های بانک از طریق اعطای تسهیلات با طراحی بسته‌های متنوع اعتباری را از جمله برنامه‌های پیش رو خواند و گفت: تمرکز بر درآمد‌های کارمزدی، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک با به کارگیری سامانه‌های نوین درکنار ایجاد گیشه‌های جدید بانک در تمامی ادارات بنیاد شهید برای ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا در دستور کار است.   وی همچنین به موضوع افزایش سرمایه بانک اشاره کرد و با بیان اینکه این موضوع با هدایت بانک مرکزی در حال پیاده سازی است، گفت: با توجه به وضعیت مطلوب بانک، تلاش هیئت مدیره بر این است که افزایش سرمایه مبتنی بر واقعیت همراه با کارشناسی دقیق و در نظر گرفتن مصلحت سهامداران و تثبیت آینده بانک رخ دهد.   او ادامه داد: همه ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که بانک دی قوی‌تر و مشکلات آن تعدیل شده است که البته دستیابی به این شرایط جز با اقدامات جهادی امکان پذیر نبود.   مدیرعامل بانک دی با بیان این که یک بنگاه اقتصادی با داشتن زیان انباشته، کسری منابع و عدم فعالیت در راستای توسعه فرهنگ سازمانی نمی‌تواند به شکوفایی دست یابد، گفت:تفکر ما در زمینه افزایش سرمایه در راستای اهداف سازمانی است، اما پیش زمینه آن برگزاری مجمع بانک است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعطای مهلت قانونی بورس به تعویق افتاده و با تکمیل حسابرسی شرکت‌های تابعه، اطلاعات مربوطه در سامانه کدال به اطلاع عموم خواهد رسید.   کریمی با تاکید بر اینکه مصلحت سهامداران و بانک در همه اقدامات لحاظ می‌شود، گفت: همه مردم ایران آزادی و امنیت خود را مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران هستند و به خانواده معزز این عزیزان اطمینان می‌دهم، مدیریت بانک به دنبال حفظ منافع آن‌ها است و اجازه نمی‌دهد نوسان‌های مقطعی دارایی‌های آن‌ها را با چالش مواجه کند.   گفتنی است، مدیرعامل بانک دی و اعضای هیئت مدیره در پایان این نشست به پرسش‌های نمایندگان سهامداران پاسخ دادند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک دی سهام سهامداران بانک دی پارسی خبر شهدا و ایثارگران افزایش سرمایه هیئت مدیره بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر پنج شنبه در دیدار نوروزی با اعضای شورای ائتلاف کردستان اظهار کرد: در سال‌های اخیر رویکرد پرمعناتری نسبت به کلمه ائتلاف را شاهدیم که دایره این شورا وسیع‌تر شده است و امید می‌رود همینگونه پیش برود.

وی با اشاره به شعاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال مطرح فرمودند، افزود: یک نگاه به این شعار برای جهش تولید مشارکت مردم است که باید صاحبان قدرت و ثروت از جمله سرمایه‌گذاران پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: باید افراد بیشتری علاقمند به ایده، مکتب و راه و روش انقلابی شوند و با دیدگاه انقلابی برای پیشبرد تحقق شعار سال قدم بردارند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علی (ع) پرداخت و بیان کرد: سه ویژگی انسان را محبوب می‌کند که حسن‌الخلق، مهربانی یا حسن‌الرفق و تواضع این سه مهم را تشکیل می‌دهند.

نامگذاری سال از سوی رهبر یک سنت حسنه است

بهمن عرفانی عضو شورای ائتلاف کردستان نیز در این دیدار بیان کرد: بعد از اغشاشات سال قبل، با عفو رهبری جوانانی که از روی ناآگاهی دچار لغزش شدند، آزاد شدند که جای تقدیر دارد.
وی تصریح کرد: نامگذاری سال از سوی رهبر سنت حسنه‌ای است که آیندگان رسالت دارند همراهی لازم را با این شرایط داشته باشند.

به گفته عرفانی، نگاه شورا این است که جهش تولید را رصد و به مدیران نیز یاری کند و مردم را نیز پای کار بیاورد.

وی کمبود ارتباطات و همکاری را منجر به کمرنگ شدن تحقق شعار سال دانست و گفت: گاهی برای رونق اقتصادی نیاز به مشارکت عمومی و فرهنگ سازمانی کسب و کار در ایران است تا تعامل لازم برای پیشبرد اهداف سال فراهم شود.

وی همچنین بر لزوم انسجام و وحدت رویه بین مردم، مسؤولان و نمایندگان مجلس، توجه به تنوع و نوآوری در پژوهش، توجه به محتوای کتب درسی، اجرای کارهای فرهنگی و آموزش عمومی در تحقق شعار سال تاکید کرد.

دستاوردهای نظام اسلامی باید برای جامعه تبیین شود

عضو دیگر شورای ائتلاف استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: جریانات سیاسی بعنوان موتور متحرک جامعه دموکراسی می‌توانند در پیشبرد و تبیین منویات رهبری اثرگذار باشند و به عنوان قلب تپنده سیاسی در احصای مشکلات جامعه و آگاهی بخشی آن نقش آفرینی کنند.

محرم وزیری بیان کرد: این شورا حیات خلوت هیچ فرد و گروهی نبوده و نیست.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه گذشته و کاندیداهای مورد نظر شورای ائتلاف که سیاست آن از مرکز گرفته شد، اعلام کرد: هیچ کاندیدایی در استان از ما درخواست جلسه نداشتند و سعی شد افرادی که می‌توانند براساس گفتمان انقلابی پیش بروند، پا در میدان بگذارد و هنر جریان سیاسی این بود که رای‌آوری این افراد را بیشتر کند.

وزیری افزود: سال آینده دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شهر و روستاها را در پیش داریم که امیدواریم با همگرایی بیشتر نیروهای انقلابی برای مشارکت مردم براساس ابلاغ مرکز بتوانیم تلاش کنیم.

عضو شورای ائتلاف کردستان یادآور شد: تذکرات و راهبردهای نماینده ولی فقیه استان چراغ راه اعضای شورای ائتلاف استان خواهد بود، و این دیدار نیز امروز در راستای همین موضوع انجام شد.

کد خبر 6064376

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • این بازار سال ۱۴۰۳به گزینه مهم سرمایه‌گذاران بدل شد / کدام بازار سود بیشتری دارد؟
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان