Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی صدقی رئیس هیات کشتی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی فرنگی قرعه کشی لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار شد و تیم یزد حریفان خود را در این دوره از رقابت ها  شناخت.

او افزود: قرعه کشی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدقی ابراز کرد: تیم هیئت کشتی استان یزد در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های مدعی بازار بزرگ ایران و شهدای مدافع حرم قم همگروه شد.

 رئیس هیات کشتی استان یزد با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۱۱ تیم و در سه گروه برگزار می‌شود، گفت: تمام تلاش هیئت کشتی استان و کشتی گیران کسب نتایج خوب و شاد کردن مردم یزد است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی ورزش و جوانان یزد فدراسیون کشتی لیگ برتر کشتی کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی تیم ملی کشتی آزاد انتخابی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، کایل دیک، دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در ۲ دیدار پیاپی و با نتایج ۴ بر یک و ۳ بر یک مقایل جیسون نولف به برتری رسید و به عنوان نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم آمریکا در المپیک پاریس انتخاب شد.

یونس امامی، دارنده ۲ مدال برنز جهان نیز نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در المپیک پاریس خواهد بود.

پیش از این کایل اسنایدر در وزن ۹۷ و میسون پاریس در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به المپیک پاریس راه یافته بودند.

همچنین اسپنسر لی در ۵۷ و زین ردیرفورد در وزن ۶۵ کیلوگرم با برتری مقایل توماس گیلمان و نیک لی به عنوان نمایندگان کشتی آمریکا در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

آخرین نماینده آمریکا در المپیک پاریس در دیداری حساس از میان دیوید تیلور و آرون بروکس در وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد بود. تیلور در مبارزه نخست ناباورانه با نتیجه ۴ بر یک تن به شکست داد. هر کشتی گیری که به ۲ برد از ۳ مبارزه برسد راهی المپیک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • تکلیف ۲ گروه مشخص می‌شود
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد