Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره پویش صاحبخانه خوب شبکه سه سیما گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار آسیب شدند و درآمد اقشار مختلف جامعه دچار مشکل شده است. در این شرایط درآمد بسیاری از افراد جامعه همانند کارگران، مغازه داران و صنوف مختلف دچار آسیب جدی شده است؛ این شرایط سخت برای مستاجرین سخت‌تر است که در پرداخت اجاره بها دچار مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچی افزود: در این شرایط به دلیل روحیه دینی و مذهبی ایرانی‌ها همدلی و یاری به همنوع بروز بیشتری دارد که بخشی از این همدلی‌ها به مالکان و صاحبخانه ها بازمی گردد. خوشبختانه در این چارچوب بسیاری از مالکان با مستاجرین خود همراه شدند و اجاره بها را افزایش ندادند یا در این شرایط اجاره بهایی دریافت نکرده‌اند که باید قدردان این افراد بود.

وی به پویش صاحب خانه خوب در شبکه سه سیما اشاره کرد و گفت: این رفتار اسلامیِ همراهی مردم با یکدیگر در پویش شبکه سه سیما بخوبی نشان داده شد؛ قطعاً این امر باعث انگیزه برای دیگر مالکین خواهد شد. به هر ترتیب این پویش نهادینه کردن فرهنگ کمک و دستگیری از هم نوع در شرایط سخت است و با توجه به آنچه بیان شده بیش از ۱۴۰ هزار نفر به این پویش پیوستند و این نشان از تاثیر گذاری این پویش بین مردم دارد.

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در پویشی که شبکه سه به راه انداخت تبلیغ کار خیر و امر به معروف را بین مردم نهادینه می‌کند و این اقدام شبکه سه مشوقی برای دیگر صاحبخانه ها است تا به این پویش بپیوندند چرا که همواره ثابت شده است ایرانی‌ها در انجام کار خیر در همه زمان‌ها پیش قدم بوده و هستند.

کد خبر 5003572 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس پویش همدلی شبکه سه سیما رسانه ملی سازمان صداوسیما فیلم کوتاه تئاتر ایران موسیقی ایرانی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی محرم 99 موسیقی نواحی فیلم مستند آلبوم موسیقی رادیو نمایش شبکه پنج سیما شبکه سه سیما شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «پا به ماه» با موضوع «فرزند آوری» روایت‌های شیرین و شنیدنی خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای این هدیه ارزشمند الهی است. این مستند قصه روز‌هایی از زندگی آدم‌هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، شور و شوق، ترس و صبر است.

قسمت اول از فصل دوم این مستند به نام «همیشه با هم» روایت دو خواهر دو قلو همسان با ویژگی‌های مشترک است که همزمان مادر می‌شوندو مخاطب را در داستان مادر شدن و لحظه تولد فرزند با خود همراه می‌کنند. هر قسمت از فصل دوم این مجموعه روایت داستانی مستقل و متفاوت است.

این مجموعه مستند که به همت گروه خانواده شبکه دو و در خانه هنری رسانه‌ای تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج استکه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی مهدیه‌سادات محور و کارگردانی امیرحسین اسیوند پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما