Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در این دیدار که شامگاه چهارشنبه برگزار شد ضمن ارائه گزارش از وضعیت پروژه های عمرانی استان به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، راه کارهای تسریع در تکمیل پروژه ها را مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار در خصوص پروژه های عمرانی استان بویژه کنار گذر شمالی کرج و قطار شهری کرج تبادل نظر شد.

پیش از این با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در البرز، هزار میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه منطقه 2 آزادراه تهران- شمال و همچنین علاوه بر جلب مشارکت ملی در پروژه کمربندشمالی کرج حدود 400 میلیارد تومان اعتبار ملی نیز برای تسریع در تکمیل این شریان حیاتی برای کرج، اختصاص یافت.

البرز بار ترافیک ملی را بر دوش دارد و مردم این استان از تنگناهای ترافیکی رنج می برند، از این رو سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه های بزرگ راه سازی استان به جد در دستور کار قرار گرفته است.

البرز پس از بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد و تعریض گلوگاه آزادراه تهران-کرج از گرمدره تا حصارک، درصدد است با پیگیری های ویژه نسبت به سرعت بخشی به پروژه منطقه 2 آزادراه تهران-شمال، کمربندشمالی کرج، قطار شهری کرج، آزادراه چرمشهر-آبیک و راه هشتگرد-طالقان کمک کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوبخت البرز عزیزالله شهبازی برنامه وبودجه رییس سازمان برنامه و بودجه آزادراه تهران تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه شورای ترافیک شهرستان دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های راهسازی بویژه در محورهای پرخطر و حادثه خیز، از اولویت‌های حوزه عمرانی در دشتستان است.

وی افزود: با اهتمامی که در ۲ سال گذشته نسبت به بهسازی و تعریض راه‌ها و اصلاح نقاط حادثه خیز داشته‌ایم، بر اساس گزارشات با کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مواجه بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: بهبود وضعیت جاده‌ای شهرستان دشتستان را باید در سال جاری هم ادامه داد و بنا داریم که بهسازی مسیرهای روستایی را با قوت ادامه دهیم و بر روی پروژه‌های نیمه تمام این حوزه متمرکز شویم.

بنافی از تعریض قطعه دوم محور سعدآباد - وحدتیه خبر داد و خاطر نشان کرد: ضمن اینکه سرعت پیشرفت قطعه اول محور سعدآباد به وحدتیه کند است و بارها در این خصوص پیگیری کرده‌ایم و مردم هم گلایه دارند اما به جهت اهمیت این محور، پیمانکار قطعه دوم آن نیز اخیراً انتخاب شده و کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: هدفمان این است که این محور پر تردد که هدف گردشگری است را ایمن کنیم تا از خطرات و سوانح آن کاسته شود.

فرماندار دشتستان از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان خبر داد و افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها، تأمین و امسال بخش زیادی از پروژه‌ها، زیر بار ترافیک می‌رود..

کد خبر 6086630

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران