Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مراد مرادی پوردبیر نهاد پیشرفت و آبادانی لنده گفت: بنیاد برای اجرای این طرح ۱۲ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

مرادی پور افزود: در این طرح راه های روستایی بنیه علیاری، نهضت، گراب ها و دشت ناصری به طول ۱۱کیلومتر زیرسازی و آسفالت خواهند شد.

او بیان کرد: پیش بینی می شود تا قبل از شروع فصل بارندگی ها این طرح زیر بار ترافیک رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی پور گفت: زیرسازی و آسفالت راه های روستایی کمتر توسعه یافته یکی از برنامه های اصلی بنیاد علوی در شهرستان لنده است.

در شهریور ۹۷ با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان کشور انتخاب شد.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده در ۱۲۷ شاخص در حال اجراست.

شهرستان کوهپایه ای، گرمسیری و قدیمی لنده به مرکزیت شهر لنده از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد دارای جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.

شهرستان لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور به شمار می رود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بنیادعلوی محرومیت زدایی شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان

سرپرست فرمانداری معمولان از بازگشایی تمام محورهای روستایی این شهرستان با کمک سپاه لرستان خبر داد. - اخبار استانها -

محمد ناظری  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درپلدختر، اظهار داشت: سیلاب به بخش‌های مختلف این شهرستان مانند راه‌های روستایی، زیرساخت‌های برق، آب شرب، کشاورزی، راه ارتباطی بین مزارع، تجهیزات و موتورآلات کشاورزی خسارت وارد کرده‌ است.

وی اضافه کرد: ماشین‌آلات راهداری برای بهسازی و بازگشایی محور اصلی خرم‌آباد- پلدختر در منطقه ملاوی متمرکز است و از سپاه لرستان درخواست ماشین‌آلات و تجهیزات برای بازگشایی راه‌های ارتباطی معمولان را داشتیم.

محور پلدختر به خرم‌آباد تا 2 روز آینده بازگشایی می‌شود

سرپرست فرمانداری معمولان بیان کرد: ماشین‌آلات ‌و تجهیزات راه‌سازی سپاه با دستور سردار باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در اختیار این شهرستان برای بازگشایی محورهای روستایی قرار گرفت.

ناظری یادآور شد: تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان بازگشایی شد و هم‌اکنون در حال بهسازی و تکمیل بازگشایی محورهای معمولان هستند‌.

وی با اعلام وصل آب شرب و برق روستاهای معمولان، بیان کرد: ما در حال جمع‌بندی میزان دقیق خسارت سیل به این شهرستان هستیم که به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/646/

دیگر خبرها

  • چرا مخملباف، مجید انتظامی را روبروی بنیاد مستضعفان تنها گذاشت
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • جان دوباره برای بلوط ۳۵ ساله در لنده
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند