Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعامل دولت با مجلس در ماه‌های پیش رو، گفت: مجلس نظارت‌های خود را بر دولت تشدید خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» علی اکبر علیزاده با تاکید بر اینکه دولت باید مراقبت کند تا از مسیر صحیح خود خارج نشود، بیان داشت: امیدواریم دولت در سال پایانی خود، با همکاری سازنده با مجلس تعاملات خود را تقویت کند و رویکرد تعامل با همسایگان و نگاه به شرق را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تلاش دولت‌ها در مسیر انجام وظایف خود تا آخرین روز کاری خود، انتظار است در فرصت باقی‌مانده گام‌های خوبی برای کمک به رشد و توسعه و تقویت اقتصاد کشور برداشته شود.

عضو خانه ملت خاطر نشان کرد: دولت در بحث اقتصاد و اشتغال که در زمره اصلی‌ترین مشکلات کشور است، نتوانست نمره خوبی کسب کند و از طرفی دولت با توجه به هشدار و تأکیدات مقام معظم رهبری، تمام سرنوشت اقتصاد ایران را به برجام گره زده که با این تفکر و دیدگاه متأسفانه شش سال از عمر دولت را هدر دادند.

علیزاده برمی یادآور شد: با توجه به پایان سال فعالیت دولت، موضع گیری روحانی علیه آمریکا و مواضع دیگر مشابه ایشان در طی ماه اخیر الحمدالله تغییراتی در دیدگاه رئیس جمهور نشان می‌دهد که اطمینان گذشته به آمریکا و غربی‌ها را دیگر ندارد و دوم اینکه روحانی به این نتیجه رسیده که راه حل باز شدن گره‌های کور کشور نه در خارج بلکه در داخل جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اتکای دولت به موضوع برجام، سال‌ها رونق و توجه به تولید داخلی را عملاً متوقف کرده که برای تائید این مطلب وزارت صمت نیز اعلام کرد یک هزار و ۵۰۰ کارخانه را راه اندازی کرده و یا به ظرفیت مطلوب رسانده‌ایم، افزود: در سال جاری نیز یک هزار کارخانه تعطیل شده را راه اندازی خواهیم کرد لذا امیدواریم این روش و دیدگاه عملی شود و شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم.

نماینده دامغان در مجلس اضافه کرد: خسارت‌های ناشی از دل‌بستن و نگاه دولتمردان به خارج از کشور به جای خود باقی است و اغلب مصیبت‌هایی که امروز در کشور داریم ناشی از همین تفکر و اندیشه برخی دولتمردان محسوب می‌شوند و کسانی نیز معتقد بودند مشکل آب خوردن ما هم با برجام حل خواهد شد.

علیزاده برمی به کوتاهی دولت به بخش مسکن اشاره داشت و افزود: در بحث مسکن دولت کوتاهی داشت و شخص رئیس جمهور به این کوتاهی دولت اشاره داشت که با این عملکرد دولت در بخش مسکن خسارت فراوانی به مردم و کشور وارد شد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: کوتاهی دولت در بخش مسکن را می‌توان به عدم ساخت مسکن در طی شش سال گذشته اشاره داشت که این حرکت را می‌توان امروز شرایط اجاره بها و رشد سرسام آور قیمت مسکن را در همه جای کشور شاهد هستیم و می‌بینیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: علی اکبر علیزاده نماینده نماینده دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امروز هم‌زمان با سراسر کشور ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آئین واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکن مددجویان سراسر کشور که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور، رئیس کمیته امداد کشور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها مسکن است که تأمین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد، افزود: مجموع زیربنای این واحدها ۲۳۸۳۷ متر مربع بوده و رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بیان کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تأمین مسکن مردم است.

به گزارش ایمنا، این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت واگذار شده است.

کد خبر 744881

دیگر خبرها

  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت؛ پنجشنبه‌ها تعطیل
  • فوری/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت؛ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • عطار نیشابوری را بهتر بشناسیم