Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@06:13:43 GMT

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۹۵۲۴

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شاهین بوشهر

رویداد۲۴ استقلال تهران در چارچوب بازی‌های هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر امشب از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه خانگی تیم شاهین شهرداری بوشهر به میدان خواهد رفت.

تیم شاهین هفته گذشته پس از قبول شکست سه بر یک هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شد و بدین ترتیب نماینده بوشهر تنها یک فصل بعد از صعود به لیگ برتر باید مجدداً با این رقابت‌ها خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاهین پس از ۲۹ هفته از بازی‌های لیگ نوزدهم با کسب ۴ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۵ شکست تنها ۲۲ امتیاز جمع آوردی کرد و اکنون در قعر جدول رده بندی در انتظار پایان مسابقات امشب است تا همسفرش در بازگشت به لیگ یک را بشناسد.

رویارویی مهدی پاشازاده با فرهاد مجیدی به عنوان بازیکن اسبق استقلال یکی از نکات جذاب بازی امشب برای تیم استقلال خواهد بود؛ اگرچه شاهین استرسی برای این مسابقه نخواهد داشت، اما این بازی برای مجیدی و شاگردانش از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
بیشتر بخوانید: احتمال شکست استقلال در جام حذفی بیشتر شد+ جزئیاتاستقلال برای حفظ رتبه دوم جدول رده بندی و کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ نوزدهم پا به بازی خارج از خانه گذاشته است. آبی‌ها که فصل پر از نوسانی داشتند حتی پیش از آخرین مسابقه فصل هم بدون حاشیه نبودند. مسائل انضباطی موجب شد تا مجیدی برای این بازی محمد دانشگر و فرشید باقری را در اختیار نداشته باشند.

آبی‌ها با کسب ۱۳ پیروزی، ۱۱ تساوی و پنج شکست در رتبه دوم جدول رده بندی جای دارند و با کسب ۵۰ امتیاز در رقابت با تراکتور، سپاهان و فولاد خوزستان برای رسیدن به سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند. استقلال در حالیکه سه امتیاز این مسابقه را به دست آورد نگرانی از بابت نایب قهرمانی خواهد داشت و در غیر اینصورت باید منتظر نتایج سایر مدعیان کسب سهمیه بایستد.

سیدحسین حسینی- حسین پورحمیدی- عارف غلامی- شاهین طاهرهانی- سیاوش یزدانی- میلاد زکی پور- آرش داج لیری- مسعود ریگی- آرش رضاوند- سینا خادم پور- امیر خدامرادی- وریا غفوری- شیخ دیاباته- امیر کارگر- علی دشتی- هروویه میلیچ- فرشید اسماعیلی- امیر ارسلان مطهری - مهدی قایدی- زکریا مرادی ۲۰ بازیکنی هستند که استقلال را در سفر به بوشهر همراهی می‌کنند. روزبه چشمی و علی کریمی هم دو بازیکن استقلال هستند که به دلیل آسیب دیدگی این مسابقه را از دست داده‌اند و در تهران مراحل درمان خود را تکمیل می‌کنند.

در بازی امشب به احتمال فراوان سید حسین حسینی سنگربان استقلال خواهد بود و وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و میلاد زکی پور هم چهار بازیکن حاضر در خط میانی خواهند بود.

در صورتیکه مجیدی در نظر داشته باشد از دو مهاجم استفاده کند آن زمان مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و هروویه میلیچ خط میانی را تشکیل می‌دهند و در غیر اینصورت با قرار گرفتن شیخ دیاباته، امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی در خط حمله آن زمان بین رضاوند و اسماعیلی یک بازیکن در خط میانی حاضر خواهند بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر شاهین شهرداری بوشهر در هفته پایانی لیگ به شرح زیر است:

سید حسینی حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشی اسماعیلی، هروویه میلیچ، شیخ دیاباته و مهدی قایدی منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار

به گزارش ورزش‌ سه، سپاهان پس از پیروزی در دربی اصفهان حالا با امیدواری بیشتری به ادامه مسابقات لیگ برتر می‌اندیشد و امیدوار است در ورزشگاه سیروس قایقران و در مقابل ملوان بندر انزلی بتواند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.
ماروئس البته مثل همیشه برای این مسابقه هم غایبانی دارد. این بار علاوه بر محمد دانشگر که وضعیت مصدومیت او بسیار پیچیده است و شاید تا انتهای فصل فرصت بازی به دست نیاورد، شرایط برای محمد جواد حسین نژاد و رضا اسدی به گونه‌ای رقم خورده که همراه با تیم به انزلی سفر نکردند.
با این وصف می‌توان ترکیب سپاهان را در مسابقه هفته بیست و پنجم به شرح زیر تصور کرد:
پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

مهمترین ابهام ترکیب سپاهان در این مسابقه حضور پیام نیازمند در ترکیب اصلی است که طی هفته‌های اخیر به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان روی پا شرایط بازی نداشته است. با این حال حضور جدی او در تمرینات پیش از مصاف برابر ملوان و همچنین حضور در فهرست دیدار برابر ذوب آهن این تصور را به وجود آورده که سرانجام و پس از چهار مسابقه غیبت بتواند به ترکیب برگردد.
در خط دفاعی با توجه به عملکرد خوب سپاهان در بازی‌های اخیر انتظار می‌رود که تغییری ایجاد نشود و این همان چیزی است که در خط میانی هم به نظر می‌رسد اتفاق بیفتد.
در نهایت در خط هجومی که رضا اسدی به دلیل مصدومیت غایب است مثل همیشه فرشاد در کنار شکاری و مغانلو بازی خواهند کرد.
سپاهان در سه بازی اخیر برابر ملوان با سرمربیگری مورایس دو تساوی و یک شکست در هزینه و دردناک کسب کرده و می‌خواهد در مسابقه چهارم هر طور که شده با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام