Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، از محدوده ژئوسایت غار نمکدان جزیره قشم و ساخت و ساز‌های صورت گرفته مزارع میگو در حریم این ژئوسایت بازدید کرد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نشست علی صالحی با رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و جمعی از مسئولین به منظور بررسی و تسریع در حل برخی پرونده‌های قضایی در قشم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه گزارشی از روند شکل گیری و مراحل طی شده در پرونده پروژه گلدن سیتی ارایه شد و در ادامه دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان نیز دستوراتی را در جهت تسریع فرآیند تعیین تکلیف این پرونده صادر کرد.

در بخش دیگری از این جلسه نمایندگان خریداران نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و از رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار همراهی و همکاری برای حل سریع‌تر مشکل این پرونده شدند.

در ادامه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه این سازمان با برگزاری جلسات متعددی در گذشته همراهی کافی با خریداران برای حل مسائل پیش آمده داشته و تمام تلاش‌های صورت گرفته در راستای به سامان رسیدن این پروژه است. همچنین شرایط ساخت و ساز و تسریع روند احداث پلاژ بانوان در ساحل جنوبی جزیره قشم نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که دادستان عمومی و‌انقلاب استان مورد بررسی قرار داد.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان پیشنهاداتی را برای جلوگیری از طولانی شدن روند قضایی این پرونده شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز گزارشی پیرامون بررسی مستندات تخلفات گسترده در واگذاری و تخریب میراث طبیعی ملی در محدوده ژئوپارک قشم و ژئوسایت غار نمکدان ارائه کرد و خواستار دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان برای توقف این طرح‌ها شد.

ارائه گزارشی از عملکرد یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در سال ۱۳۹۸ و چهارماهه نخست سال جاری بخش دیگری از جلسه ویژه سازمان منطقه آزاد با حضور مدیرعامل این سازمان و دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان بود.

در پایان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس دادگستری شهرستان قشم، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم از محدوده ژئوسایت غار نمکدان و ساخت و ساز‌های صورت گرفته مزارع میگو در حریم این ژئوسایت بازدیدی میدانی به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جزیره قشم مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان ژئوسایت غار نمکدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضائی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

کد خبر 6087369

دیگر خبرها

  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد