Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سیفی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح اتاق تولید محتوای آموزشی و الکترونیکی آموزش و پروش شهرستان ابهر، با قدردانی از مسئوولان آموزش و پرورش ابهر افزود‍: با کمک فعلان این دستگاه تعلیم و تربیت امر خطیر آموزش در روزهای کرونا تداوم یافت.
وی تصریح کرد: با توجه به وجود گمانه زنی های مختلف درباره این بیماری شرایط خاصی داریم که با آمادگی لازم باید از غافلگیری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل توسعه عدالت آموزشی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: طبق آمارها ایران در دوران شیوع بیماری کووید -۱۹ یکی از بهترین و موفق‌ترین کشورهای جهان بوده درحالی که در بسیاری از کشورها مدارس و آموزش تعطیل بود.
سیفی با اشاره به پیش بینی و تمهیدات مختلف برای روز ۱۵شهریور و بازگشایی مدارس، یادآور شد: مسوولان آموزش و پرورش بر اساس هر وضعیت اعلامی در هر منطقه اقدامات مقتضی را در نظر خواهند گرفت.
مدیرکل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: سال گذشته در شرایطی از شیوع ویروس کرونا غافلگیر شدیم که ۷۰ درصد از آموزش ها انجام شده بود و توانستیم از راه های مختلف بر این مسئله غلبه کنیم.
وی افزود: امسال نیز در نظر داریم روش های غیر حضوری بویژه اعزام راهبران آموزشی و تربیتی به روستاها و مناطق کوهستانی را در دستور کار قرار دهیم.
این مسوول تاکید کرد: پویشی که در شهرستان ابهر مبنی بر اهدای تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان انجام شد بسیار عالی و ارزشمند است و در روزهای آینده نیز پویش ملی "همه باهم با تبلت هر کدام یک مدرسه می سازیم" از رسانه ملی پخش خواهد شد، همچنین برای ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر دانش آموزش که اینترنت دارند ولی وسیله استفاده از آن را ندارند تمهیداتی اندیشیده می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر نیز در این مراسم گفت: در شهرستان ابهر مجموعا ۲۶۳ مدرسه و یک‌هزار و ۸۴۵ نفر فرهنگی داریم که بیش از ۷۲۰ نفر از این افراد مدارک بالای فوق لیسانس و ۱۸ نفر دکتری هستند.
عباس عزیزخانی تصریح کرد: در روزهای شیوع بیماری کووید- ۱۹ همکاران ما ایثارگرانه با تولید محتوا و بسته های آموزشی برای ارسال به مدارس روستایی زحمات بسیاری متقبل شدند.
وی تاکید کرد: سال تحصیلی گذشته را با موفقیت سپری کردیم و امسال هم آمادگی کامل را برای شروع سال تحصیلی جدید داریم.
این مسئول یادآور شد: در تهیه لوازم الکترونیکی برای دانش آموزان نیز حدود ۶۰ میلیون تومان توسط خیران هزینه شد که مدارس و دانش آموزان روستایی هم از آن بهره مند شدند.
گفتنی است در حاشیه حضور مدیر کل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش و مسئولان اداره کل آموزش وپرورش استان، آیین رونمایی از برنامه ۱۳۹۹-۱۴۰۰ سند تحول اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر برگزار شد.

برچسب‌ها ابهر وزارت آموزش و پرورش زنجان آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر وزارت آموزش و پرورش زنجان آموزش مجازی ابهر وزارت آموزش و پرورش زنجان آموزش مجازی وزارت آموزش و پرورش شهرستان ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی ابلاغ شد

رئیس جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی» را که در جلسه علنی 21 اسفند ماه 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 23 اسفند 1402 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

  طرح مذکور در راستای تاسیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» وابسته به وزارت آموزش و پرورش، برای ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت کشور با تأکید بر ارتقای کمی و کیفی مدارس دولتی به‌منظور بهره‌گیری از مشارکت همگانی مردمی در امر آموزش و پرورش و تأسیس مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و بهره‌گیری از ظرفیت قوانین بالادستی و مستند به سیاست‌های کلی ابلاغی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور از سوی مقام معظم رهبری و راهبردهای کلان و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنین سند نقشه جامع علمی کشور طراحی و تدویل شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود
  • اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی ابلاغ شد