Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت:بهره برداری از پروژه تعریض و اصلاح هندسی جاده بهشت رضا(ع) با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان اجرا و تا پایان شهریور ماه آماده بهره برداری خواهد.

«خلیل الله کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از مشکلات ترافیکی به ویژه در ایام تعطیل ترافیک سنگین و تصادفات جاده بهشت رضا(ع) بود لذا برای رفع این مشکل تعریض و اصلاح هندسی این جاده در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود:بر این اساس یک کیلومتر از جاده بهشت رضا (ع) از سمت شمال به عرض حدود چهار متر تعریض و دو عدد دور برگردان در مسیر ایجاد خواهد شد و در کنار آن یک لوپ به طول ۴۰۰ و عرض ۱۰ متر جاده کمربند شمالی را به جاده بهشت رضا(ع) متصل خواهد کرد.

 

کاظمی بیان کرد: همچنین ورودی و خروجی های بهشت رضا(ع) نیز اصلاح هندسی و برای خودورهای مسیر جاده قدیم یک ورودی و خروجی و برای خودروهای مسیر آزاد راه نیز یک ورودی و خروجی مجزا تعریف شده است.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان اجرا و تا پایان شهریور ماه آماده بهره برداری خواهد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: جاده بهشت رضا مشهد اصلاح هندسی بهره برداری از پروژه ها شهرداری مشهد جاده بهشت رضا ع اصلاح هندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت
  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • تاثیر مستقیم ورزش بر فشار‌خون
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال