Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی قضایی لبنان در بیانیه‌ای از همه شهروندان خواست نسبت به تحقیقاتی که در خصوص انفجار بندر بیروت انجام می‌گیرند، تردید نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شورای عالی قضایی لبنان در بیانیه‌ای در خصوص آنچه در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده آورده است: برای شورا مهم است که توضیح دهد، تعیین بازپرس دادگستری طبق احکام ماده ۳۶۰ بند دوم قانون اصل محاکمات جزایی صورت گرفته که براساس آن تحقیقات را قاضی‌ای برعهده می‌گیرد که وزیر دادگستری طبق موافقت شورای عالی قضایی تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا هرگونه تردید نسبت به موضع شورای عالی قضایی در چارچوب پیش‌داوری‌های بدور از واقعیت بوده و شورا با محرمانه بودن بررسی‌هایش را حفظ می‌کند.

این شورا افزود، توجه افکار عمومی و رسانه‌ها به پرونده انفجار بندر بیروت امری طبیعی است اما شورا از همه می‌خواهد نسبت به تحقیقات انجام شده تردید به خود راه ندهند و به دستگاه قضا اعتماد کامل داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار بیروت شورای عالی قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد

وزیر کشور لبنان تأکید کرد براساس اطلاعات اولیه به دست آمده، دستگاه جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) عامل ترور «محمد سرور» صراف لبنانی است.

به گزارش مشرق، بسام مولوی گفت: چند سلاح کمری مجهز به صدا خفه کن و همچنین دستکش و مقداری مواد شیمیایی در صحنه حادثه کشف شده است و به نظر می رسد هدف از آن از بین بردن اثر انگشت و سایر سرنخ ها بوده است. همچنین هزاران دلار در اطراف جسد یافت شده است که به نظر می رسد هدف از آن، از بین بردن هرگونه گمانه زنی درباره انجام قتل با انگیزه سرقت بوده است.

وزیر کشور لبنان افزود: گمان دستگاههای امنیتی، بر آن است که عامل این ترور، موساد بوده است و روش انجام این جنایت، منجر به این نتیجه گیری شده است.

بسام مولوی خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد و به محض پایان تحقیقات، نتایج آن اعلام و پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده می شود.

وزیر کشور لبنان همچنین گفت: فعالیت های محمد سرور در زمینه صرافی و نقل و انتقال پول و ارز، برای همگان مشخص بود.

محمد ابراهیم سرور (۵۷ ساله) صراف لبنانی چهارم آوریل (۱۶ فروردین) در ویلایی در منطقه بیت مری لبنان ترور شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای حمله خارجی به اصفهان
  • تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور
  • تکذیب برگزاری جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • شورای عالی امنیت ملی در جایگاه تراز
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ