Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای بازسازی ساختمان بسیاری از افراد هستند که تصمیم می گیرند تا با سپردن کل ساختمان به کارفرما اقدام به نوسازی محل زندگی و یا محیط اداری خود کنند. اما روش هایی وجود دارد که با استفاده از متریال های جدید، در کمترین زمان ممکن، همین طور صرفه جویی در هزینه و با کمترین قیمت می توانید زیباترین و مدرن ترین دکوراسیون داخلی را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان ما در آذران فضانما با ارائه این توضیحات در نظر دارند تا جدیدترین و پرکاربردترین متریال های این روزهای دنیای ساختمان و دکوراسیون داخلی را به شما معرفی کرده تا با آشنایی با هر یک از آنها بتوانید مناسب ترین طراحی که برای دکوراسیون داخلی خود در نظر دارید فراهم کنید.

به کار بردن انواع دیوارپوش، سقف کاذب و کف کاذب برای بازسازی ساختمان

هر یک از انواع دیوارپوش ها، سقف های کاذب و کف کاذب جزو متریال های جدید این روزهای صنعت ساختمان سازی بوده که میتوانند انتخاب خوبی برای بازسازی و تغییر دکوراسیون باشند. هر یک از عناصر نام برده شده در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارند با انتخاب هر یک از آنها می توانید به فضای مورد نظر خود زیبایی خاصی ببخشید.

در ادامه این توضیحات با ویژگی های و مزایای استفاده از دیوارپوش، سقف کاذب و کف کاذب نیز آشنا خواهید شد.

بازسازی ساختمان با استفاده از دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش یکی از مصالح پرکاربرد این روزهای ساختمان سازی می باشد. دیوارپوش ها به دلیل تنوعی که دارند باعث شده تا افراد بتوانند اقدام به خرید دیوارپوش مورد نظر خود کنند. دیوارپوش ها در هر یک از انواع زیر وجود دارند:

دیوارپوش سه بعدی دیوارپوش کامپوزیت دیوارپوش چوبی دیوارپوش سلولزی دیوارپوش پی وی سی (PVC)

از مزایای اصلی و عالی دیوارپوش پی وی سی می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:

محافظت از دیوار در برابر رطوبت عایق در برابر سرما، گرما و صدا مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار نصب سریع و آسان شستشوی آسان زیبا سازی دیوار و محیط

استفاده از انواع دیوارپوش ها برای تغییر دکوراسیون داخلی

با استفاده از سقف کاذب، محیط خود را بازسازی کنید

یکی دیگر از مصالح پرکاربرد این روزهای ساختمان سازی، استفاده از سقف کاذب می باشد. این متریال نیز در انواع مختلف وجود دارد که می توانید متناسب با فضایی که مد نظر دارید آن را بازسازی کنید، سقف کاذب مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

برای مثال نوع سقف کاذب آشپزخانه با نوع سقف کاذب سرویس بهداشتی متفاوت می باشد. در ادامه به معرفی انواع سقف کاذب پرداخته ایم:

سقف کاذب گچی سقف کاذب شیشه ای سقف کاذب کامپوزیت سقف کاذب ساده سقف کاذب آلومینیومی نصب و اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی نصب و اجرای سقف کاذب پی وی سی (PVC)

هر یک از سقف های کاذب نام برده شده دارای ویژگی هایی هستند که با توجه به نوع کاربردی که دارید می توانید هر یک از آنها را انتخاب و استفاده کنید. اما یکی از سقف های کاذب پرکاربرد این روزهای دنیای ساختمان سازی، استفاده از سقف کاذب پی وی سی می باشد. از ویژگی های سقف کاذب پی وی سی می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:

دارای مواد افزودنی کمتر دوام بالا دارای هزینه مناسب مقاوم در برابر رطوبت

از مزایای سقف های کاذب پی وی سی می توان به این موارد اشاره کرد که می توانید با قیمت مناسب اقدام به خرید سقف کاذب پی وی سی کنید. از دیگر مزایای استفاده از سقف کاذب PVC می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر و نگهداری آسان عایق صدا نصب سریع و آسان عدم نیاز به رنگ آمیزی راحتی در حمل و نقل پنهان کردن کابل ها و لوله ها ضد آب و رطوبت سبک شدن وزن سقف

همانطور کارشناسان آذران فضانما در خصوص عوامل موثر بر هزینه سقف کاذب اشاره کرده اند، هزینه و قیمت سقف کاذب بسته به نوع سقف، طراحی مورد نظر شما، حجم طراحی، مکانی که می خواهید برای آن نصب سقف کاذب انجام دهید (سقف کاذب سرویس بهداشتی و یا سقف کاذب پذیرایی) متفاوت می باشد.

با مراجعه به صفحه سقف کاذب آذران فضانما می توانید با ویژگی ها و مزایا بیشتری از این متریال ساختمانی آشنا شوید.

سقف کاذب آشپزخانه یکی دیگر از متریال های پر کاربرد صنعت ساختمان سازی

کف کاذب، دیگر مصالح مورد استفاده برای بازسازی ساختمان

کف کاذب همانند سقف کاذب یکی از عناصری است که بعنوان اجزای اصلی ساختمان شناخته نمی شود. در بیانی واضح تر باید بگوییم که کف کاذب نیز جزو کف اصلی ساختمان محسوب نشده و تنها جهت افزایش ارتفاع و محل تردد به کمک پایه هایی بر کف اصلی طبقات نصب شده است.

کف کاذب معمولا جهت پوشش حجم زیادی از کابل ها و انواع تأسیساتی است که در بعضی از اماکن بکار می رود. از آن جمله می توان از اطاق های کنترل و فرمان مراکز کامپیوترهای سرور، پست های برق و مخابرات، برج های کنترل، سالن های صنعتی و مراکز کامپیوتری و .... نام برد. ولی به تازگی بکارگیری انواع خاص از کف کاذب به منظور گرمایش از کف و انتقال آب های سطحی و کاهش رطوبت و همچنین به منظور سبک سازی ساختمان ها نیز رونق و گسترش یافته است.

از دیگر مزایای کف کاذب می توان به هر یک از موارد زیر نیز اشاره کرد:

کاهش هزینه های ساخت نسبت به ساخت سنتی کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری امکان جابه جایی کلیه تاسیسات به مکان دلخواه قابلیت جمع آوری و نصب مجدد عدم نیاز به لوله کشی یا سیم کشی عرضی و امکان ایجاد تهویه از کف

هر یک از موارد نام برده شده بالا جزو ویژگی ها و مزایای استفاده از کف کاذب می باشد. اگر قصد بازسازی و تغییر دکوراسیون محیط مورد نظر خود را دارید، می توانید با توجه به ویژگی های بالا نسبت به خرید کف کاذب مورد نظر خود از طریق سایت آذران فضانما اقدام کنید.

کف کاذب آذران فضانما مصالح پرکاربرد این روزها

سخن پایانی

" برند کوبوآ یکی از تولیدات شرکت " آذران فضا نما" است که محصولات  دیوارپوش و سقف کاذب پی وی سی را در قالب محصول کوبوآ، کوبوآ پلاس و کوبوآ تایل به بازار عرضه می کند. کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ محصولات این مجموعه در کنار مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان، این مجموعه را به عنوان مجموعه ای پایدار و قدرتمند در زمینه ی و عرضه محصولات پی وی سی در داخل و خارج از کشور تبدیل ساخته است. محصولات پی وی سی کوبوآ متنوع در طرح و رنگ ، عايق حرارت و برودت ، مقاوم در برابر اسيدها ، بازها و قلياها ، غير قابل اشتعال  ، قابل ضربه گيري ، قابل شستشو  و با قیمتی مناسب  می باشد ."

با توجه به تمام مطالب بیان شده جهت استفاده از هر یک از عناصر انواع دیوارپوش، سقف کاذب و کف کاذب می توانید هر یک از موارد نام برده شده را از شرکت (آذران(www.azaran.com)) با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین می توانید با تماس با شماره 8399-021 از کارشناسان ما اطلاعات کامل تری در خصوص ویژگی های هر یک از دیوارپوش ها، سقف کاذب و همینطور کف کاذب دریافت نمایید.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار بازسازی منزل تغییر دکوراسیون دکوراسیون داخلی بازسازی ساختمان یک از موارد زیر انواع دیوارپوش یک از موارد برای بازسازی سازی ساختمان ساختمان سازی آذران فضانما نام برده شده سقف های کاذب مورد نظر خود پی وی سی ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند

به گزارش خبرنگار مهر، مدتی است قانون گذاران و مسؤولان دولتی بر سر تعطیل رسمی روز پنجشنبه چانه زنی می‌کنند. البته در این خصوص اختلاف نظرهایی وجود دارد و برخی با استناد به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در اکثر کشورهای جهان پیشنهاد داده‌اند این تعطیلی برای روز شنبه باشد.

رایزنی برای این طرح ادامه دارد. از سوی دیگر برخی کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی اعلام کرده‌اند در صورت کاهش ساعت‌های کاری به تناسب آن حقوق کارکنان را کاهش می‌دهند. محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، این امر خلاف قانون بوده و هیچ فردی نمی‌تواند سلیقه‌ای عمل کند.

وی درباره اعلام خانه صنعت، معدن و تجارت مبنی بر کاهش ۱۰ درصدی حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها تاکید کرد: کسی نمی‌تواند حقوق کارگر را کم و خلاف قانون کار عمل کند در صورت انجام چنین تخلفی باید جلوی آن گرفته شود.

چکشیان صیانت از حقوق کارگران، مطالبه حقوق و دستمزد، نظارت بر کارگاه‌ها و مشکلات کارخانجات، تخلفات صورت گرفته در بنگاه‌ها و اجرای مباحث ایمنی را از جمله مأموریت‌های معاونت امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: اگر در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اتفاقاتی که طی ۳ سال گذشته رخ داده با دوره قبل مقایسه و بررسی شود می‌بینیم که این وقایع و آمارها و تغییراتی که به لحاظ کمی و کیفی و پشتوانه‌های اسناد بالادستی صورت گرفته کم نبوده اما قطعاً این اتفاقات نمی‌تواند عقب ماندگی‌های چند ساله را جبران کند.

کد خبر 6086144 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • انواع درب ساختمان
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید