Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده تیپ ۸۲صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه از سال‌ ۸۵ تا ۹۰ مناطق شمال غرب تحت کنترل گروه‌های ضدانقلاب قرار داشت گفت: رزمندگان و بسیجیان قزوینی با ایجاد ناامنی برای این گروهک‌ها محیطی امن را برای مردم در مرزها ایجاد کردند. - اخبار استانها -

سرهنگ مهرداد افروزی، فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: امروز به‌واسطه فداکاری بسیجیان و همچنین وجود تجهیزات کافی همچون دوربین‌های دید در شب در مرزهای شمال غرب کشور با کاهش حداکثری قاچاق در این مرزها مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاچاق احشام، مشروبات الکلی، داروهای نایاب و همچنین قاچاق انسان توسط گروه‌های ضدانقلاب به‌دفعات در مرزهای شمال غرب انجام می‌شد درحالی‌که امروز رزمندگان جهادگر قزوینی با همراهی نیروی انتظامی از مرزها حراست می‌کنند.

افروزی عنوان کرد: هرچند گروه‌های ضدانقلاب تلاش می‌کنند که در منطقه شمال غرب تردد داشته باشند اما امنیتی که به‌واسطه تلاش‌های سپاه و نیروی انتظامی انجام‌گرفته موجب شده است این ترددها به حداقل ممکن برسد.

دادستان قزوین:‌ با هیئات مذهبی متخلف در ماه محرم برخورد قانونی می‌شودامام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: عاشقان امام حسین(ع) بهداشت را در عزاداری‌ها به خوبی ‌رعایت خواهند کرد + فیلم

وی عنوان کرد: از سال 1390 که بخش‌های وسیعی از مرز شمال غرب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از وجود نامبارک گروهک‌های ضدانقلاب پاک‌سازی شد، پایگاه‌هایی در نقاط مرزی برای مقابله با این افراد و همچنین جلوگیری از انواع قاچاق ایجاد شده است.

افروزی تصریح کرد: شهید امیرحسین محمد علیخانی از شهدایی است که به‌عنوان یک بسیجی مخلص در چندین مرحله در مأموریت شمال غرب حضور یافت و درنهایت در حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه از سال 58 که ناامنی‌ها در کردستان و آذربایجان غربی رخ داد هیچ فردی جرئت نداشت از ساعت 5 عصر از منزل خود خارج شود زیرا هر آن ممکن بود از طرف گروهک‌های ضدانقلاب آسیب ببیند اظهار داشت: امروزه مردم به‌صورت شبانه‌روزی و به‌راحتی بین روستاها و شهرهای کردستان تردد دارند زیرا امنیت به‌صورت صددرصدی فراهم‌شده است.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: رزمندگان جهادگر قزوینی در قالب مجموعه‌های پایور، بسیج و سرباز از مرزهای شمال غرب به وسعت 40 کیلومتر حفظ و حراست می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه شمال غرب کشور با اقلیم کردستان عراق آمیخته‌شده و این در حالی است که حکومت عراق نتوانسته امنیت لازم را در این منطقه ایجاد کند اما نیروهای داخلی محیطی امن را در مرزهای ایران فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ ت

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مرزبانی ناجا حشد الشعبی بیشتر بخوانید... دادستان قزوین:‌ با هیئات مذهبی متخلف در ماه محرم برخورد قانونی می‌شود امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: عاشقان امام حسین(ع) بهداشت را در عزاداری‌ها به خوبی ‌رعایت خواهند کرد + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دادستان قزوین:‌ با هیئات مذهبی متخلف در ماه محرم برخورد قانونی می‌شود امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: عاشقان امام حسین(ع) بهداشت را در عزاداری‌ها به خوبی ‌رعایت خواهند کرد + فیلم واژه های کاربردی مرتبط مرزبانی ناجا حشد الشعبی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۳ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۴ بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت ۵ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۶ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۷ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۸ مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ناگفته‌های ماجرای تبادل اسرا در سال ۶۹ / چرا صدام بدون هیچ پیش شرطی حاضر به تبادل اسرا شد؟ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر معاون وزیر اقتصاد: ۲ میلیون نفر در کشور سهام عدالتشان‌ را فروختند / ارزش سهام به‌ ۹ هزار میلیارد تومان رسید گزارش| زنگ خطر کاهش جمعیت در فارس به صدا درآمد‌ / بلایی که تک فرزندی سر کودکانمان می‌آورد مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایرات به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه روحانی: توانمان را باید بر موشک‌های کروز بگذاریم/ در صنعت دفاعی از جایگاه ۲۳ به جایگاه ۱۴ دست یافتیم عراق| ائتلاف فتح: سفر الکاظمی به واشنگتن باید متمرکز بر خروج آمریکا و پایان مداخلات آن در عراق باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا حشد الشعبی مرزبانی ناجا حشد الشعبی قزوین در گفت وگو مرزهای شمال غرب صاحب الامر عج فرمانده تیپ استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد