Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات گفت: محرم فرصت طلایی برای تجلی "لمن‌ والاکم" و نخ تسبیح انسجام ملت ایران در حول‌محور محبت سیدالشهدا(ع) است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی روز گذشته در جمع فعالان رسانه که با محوریت ماه محرم برگزار شد، با بیان اینکه در نبرد حق با ابلیس یقیناً حق با حسینیان عالم است، تصریح کرد: اراده مستحکمی در برابر این امت قرار گرفته است که یک سوی این نبرد اراده‌ها، افرادی‌اند که  به فرمایش امام راحل (ره) باور دارند که فرمود "ما تصمیم داریم پرچم لا‌اله‌الا‌الله را بر فراز قله‌های رفیع کرامت به اهتزاز درآوریم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمت دیگر این میدان هم ابلیس‌ است؛ شیطان بزرگ ایستاده است اما اعتقادمان این است که در این نبرد، محکم‌ترین  اراده‌ها نزد حسینیان عالم است.

وی افزود: در این نبرد اگر بخواهیم به آفاق تمدنی دست پیدا کنیم، باید مردم را همراه کرد. ایده اصلی برای اداره حکومت، مردم‌سالاری دینی است. ماه محرم فرصت طلایی برای تجلی "لمن‌ والاکم" و نخ تسبیح انسجام ملت ایران در حول‌محور محبت سیدالشهدا(ع) است و بهترین زمان برای پیوستگی‌های اجتماعی را رقم می‌زند و چقدر خطرناک است، دوگانه‌های سلامتی و عزاداری که دشمن فریادش می‌زند.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به تعبیر حاج قاسم که فرمود "ما ملت امام حسینیم" افزود: سخنان حکمایی که فهم خوبی از جامعه ایرانی دارند را با قدری تأمل می‌توان باور کرد که ما جامعه مطلوب، معقول و بسیار عاطفی داریم. بازنمایی فرهیختگی مردم ایران باید در محرم روایت شود. مکتبی‌‌ها و حسینی‌ها یقیناً مراعات خواهند کرد؛ شاید در این موضوع افرادی هم وجود داشته باشند که بر خلاف جریان حرکت کنند که تکلیف آنها مشخص است اما تصویر غالب متدینین جامعه بر پایه مراعات خواهد بود. چانه‌زنی‌ها و نقدها بر دستورالعمل برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم صورت گرفته است اما شیوه‌نامه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا هر آنچه است باید تبعیت کنیم و مصوبات را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

قمی: عزاداران امام حسین (ع)، اهل مراعات‌اند/ تأخیر در اعلام نهایی شیوه‌نامه‌، آفت بود

 

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT11 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم عزاداری ماه محرم محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر بخوانید... قمی: بانوان مکتبی سررشته‌دار تبلیغ‌اند قمی: عزاداران امام حسین (ع)، اهل مراعات‌اند/ تأخیر در اعلام نهایی شیوه‌نامه‌، آفت بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قمی: بانوان مکتبی سررشته‌دار تبلیغ‌اند قمی: عزاداران امام حسین (ع)، اهل مراعات‌اند/ تأخیر در اعلام نهایی شیوه‌نامه‌، آفت بود واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم عزاداری ماه محرم محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ کنداکتور سیما از امشب رنگِ محرم می‌گیرد/ جزئیات همه برنامه‌های تلویزیون ۲ تکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد/ وقتی "بوم و بانو" و "زمین گرم" با تأخیر می‌رسند! ۳ اعمال شب و روز اول ماه محرم ۴ بخش دوم گفتگوی تسنیم با استاد و محقق قرآن کریم؛ تخصصی کردن آموزش قرآن در رسانه ملی چه آسیب هایی دارد؟ ۵ مجلس عزاداری در امامزاده قاضی‌الصابر لغو شد ۶ سینماهای کشور از فردا تطعیل است ۷ در حسینیه ۱۰ روزه تلویزیون چه خبر است؟/ سخنرانان و مداحان را بشناسید+ جزئیات ۸ "مردی شبیه باران" و "رقص پرواز" در آخر هفته تلویزیون مهمترین اخبار فرهنگی مبنای غلط خصوصی‌سازی در سینما، سرمایه‌گذاری مشکوک را به بارآورد/ تهیه‌کنندگان می‌توانند مانع ورود پول‌های کثیف به سینما ‌شوند نمایش خانگی| نگه‌داشتن مخاطب یا «وزین نگه‌داشتن مخاطب»، کدام وظیفه نمایش خانگی است؟ چگونه اسرای ایرانی در اردوگاه رژیم بعث کتابخانه ساختند؟/با چوب و چماق بسیجی و ارتشی را از هم جدا کردند واکنش حجت‌الاسلام کاشانی به رفتار ضد و نقیض ستاد ملی کرونا درباره برگزاری هیئات مذهبی مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه روحانی: توانمان را باید بر موشک‌های کروز بگذاریم/ در صنعت دفاعی از جایگاه ۲۳ به جایگاه ۱۴ دست یافتیم عراق| ائتلاف فتح: سفر الکاظمی به واشنگتن باید متمرکز بر خروج آمریکا و پایان مداخلات آن در عراق باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم عزاداری ماه محرم محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی موکب تسنیم عزاداری ماه محرم محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات شیوه نامه ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

به گزارش ورزش سه، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند.

محرم نوید کیا برای تقابل با رضا عنایتی ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش را انتخاب کرده که به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، میثم سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر، دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مسی‌ها در تهران پیروز میدان بوده‌اند و دیدار اخیر دو تیم هم در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • فواید و مضرات سشوار برای مو
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟