Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز ماه محرم ، ایام سوگواری حسینی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز ماه محرم ، ایام سوگواری حسینی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد. متن پیام تسلیت سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح ذیل است: بسم ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. الرحمن الرحیم اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ اَبَداًما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ سلام بر تو ای ابا عبداللّه و برروانهائی که فرود آمدند به آستانت ، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز محرم، ماه خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است ماهی که در آن سرور و سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانه عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت ،عزت و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم آموخت. دوباره از خاک کربلا بوی یاس به مشام می رسد. محرم ماه بیداری و ماه دلدادگی به معشوق است. هنوز ندای "هل من ناصر ینصرنی" حسین ، رهپویان طریق آزادگی را به سوی خود می خواند . ماه عزای حسینی ، ماه فداکاری و گذشت ، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر ماهی که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت ماهی که باید با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه عاشورا را زنده یاد آور شد، ماهی که باید تاریخ را در ورای آن یافت . حماسه عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که بر پایه ایمان استوار به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیام امام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند.و خداوند هستی را شکر که توفیق درک محرمی دیگر را به ما ارزانی داشت . می‌خواهیم دوباره همچون پروانگان سبکبال گرد شمع وجود حسین بگردیم و جرعه نوش انوار معرفتش باشیم . اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت بخصوص مردم شهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمد ،جامعه ورزش و جوانان استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند باریتعالی مسئلت می نمایم.   سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تسلیت مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد علوی مدیر کل ورزش و جوانان ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد