Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:34:48 GMT

عرضه مواد غذایی ویژه ایام محرم در میادین میوه و تره بار

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۸۱۸

عرضه مواد غذایی ویژه ایام محرم در میادین میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد، با اعلام اینکه بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا، در ماه محرم توزیع هر گونه نذورات صرفاً در قالب مواد غذایی خشک یا خام انجام می‌شود، گفت: تلاش کرده‌ایم تا جای ممکن، کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز در این ایام را با توجه به شرایط موجود در میادین میوه و تره بار تدارک ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر انواع میوه و سبزیجات و صیفی‌جات، کالاهایی همچون قند و شکر بسته‌بندی، خرمای رطب و انواع روغن نیز با قیمت‌های زیر میانگین سطح شهر در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا در میادین، نسبت به عرضه گوشت گوسفند، گوشت مرغ و انواع حبوبات با قیمت‌های به مراتب کمتر از متوسط نرخ‌های سطح شهر اقدام کنیم.

در حال حاضر قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار ۳۳ درصد و محصولات فرنگی ۳۵ و نیم درصد پایین‌تر از میانگین نرخ‌های سطح شهر است، ضمن اینکه قیمت انواع حبوبات به طور متوسط ۲۲ درصد، گوشت گوسفند ۱۸ و نیم درصد، گوشت مرغ ۱۵ درصد و قند و شکر ۱۴ درصد در میادین زیر نرخ خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ها است و همچنین، قیمت محصولاتی همچون خرمای رطب و انواع روغن نیز در این مراکز به مراتب کمتر از نرخ‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

کد خبر 5003818

منبع: مهر

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار محرم 99 ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش محرم 99 شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی سال تحصیلی جدید محسن حاجی میرزایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رییس شورای شهر تهران وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا قوه قضاییه حکم انتصاب میادین میوه و تره بار سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول