Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و پنجمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به‌صورت مجازی برگزار شد.

به‌گزارش خبر‌نگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد، زهرا حسنوند  مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به‌صورت مجازی و در رشته‌های قرائت به‌روش تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن، اذان و دعاخوانی برگزار و در پایان این دوره از مسابقات  نفرات  زیر حائز رتبه‌های برتر شده و نفرات نخست در هر رشته به‌مرحله کشوری راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش ترتیل استادان حجت‌الله رفتاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد نفر نخست و محمدحسن زالی از  دانشگاه آزاد  اسلامی واحد بروجرد دوم  شدند،  در بخش تحقیق کارکنان جواد احوالپرس از واحد بروجرد و علی یوسفوند از واحد خرم آباد مقام های نخست و  دوم را به دست آوردند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌‌آباد اظهار کرد:  در بخش دعاخوانی دانشجویان زهیر صارمی و در بخش دعاخوانی کارکنان علی بخشی هر دو از  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد رتبه‌های نخست را کسب کردند  و در بخش ترتیل کارکنان  نیز فرشاد دانائیان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد حائز رتبه نخست شد.

حسنوند گفت: در بخش ترتیل دانشجویان حمید‌رضا سلگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، علی فرزانه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و آرمان رحمانی از واحد دورود اول تا سوم شدند.

این مقام دانشگاهی اضافه کرد: در بخش تحقیق استادان محمدحسن مقصودی از واحد بروجرد رتبه نخست را به دست آورد و در بخش تحقیق دانشجویان وحید کرمی  از واحد بروجرد اول و  علیرضا اسفنده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد دوم شد.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد افزود: در بخش اذان دانشجویان نیز ابراهیم اکرمی  از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اول شد.

حسنوند اضافه کرد: در بخش خواهران در رشته ترتیل استادان زهرا قاسمیان و در بخش ترتیل کارکنان زهرا حسنوند  هر دو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اول شدند، در بخش تحقیق دانشجویان زلیخا سجادی از واحد خرم‌آباد و مهدیه محمدی کمازانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد  به ترتیب اول و دوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته ترتیل دانشجویان زهرا نجیب‌زاده از واحد خرم‌آباد اول و  در بخش حفظ ۱۰ جزء دانشجویان دختر  کلثوم کثیر و در بخش حفظ ۱۰ جزء دانشجویان  پسر رضا ایازی هر دو  از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اول شدند، در بخش حفظ ۱۰ جزء کارکنان نیز عصمت درویشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود مقام اول را کسب کرد و در بخش حفظ کل  قرآن کریم دانشجویان هم علی‌نقی شریف‌زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد  موفق به کسب رتبه نخست شد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد واحد خرم آباد اول بخش تحقیق واحد بروجرد قرآن و عترت بخش حفظ بخش ترتیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، همزمان با اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران و مشخص شدن برگزیدگان این مسابقات گروه‌های رباتیک کانون استان یزد موفق به کسب مقام اول در سوپر تیم امدادگر مسیریاب، انتخابی مسابقات جهانی برزیل شدند.

این تیم به سرپرستی مژده توانا راد و علی اصغر خاکپور به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شرکت آریانا ربات یزد و حمایت شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین در این مسابقات واقع در واحد علوم تحقیقات، شرکت کردند.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران