Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن نورآبادی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با موتورسواران متخلف، ظهر روز گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۱۹ مهر آباد به موتورسواری سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا مشکوک می‌شوند و دستور توقف می‌دهند.

وی افزود:، اما جوان ۲۷-۲۸ ساله از محل متواری و عملیات مهار متهم آغاز و ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند بعد از چند دقیقه تعقیب و گریز در بزرگراه نواب موتورسیکلت را متوقف و موتور سوار را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورآبادی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر یک دستگاه بی‌سیم تاکی واکی و یک افشانه اشک آور و یک قبضه شوکر کشف و متهم که توضیحی برای این اقلام نداشت به همراه موتور سیکلت به کلانتری انتقال می‌یابد.

رئیس کلانتری با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که موتورسیکلت متهم مسروقه بوده و سه روز قبل در حوزه کلانتری ستارخان به سرقت رفته است، گفت: متهم در کلانتری به سرقت موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشت، قصد داشتم موتورسیکلت را به یکی از محلات تهران انتقال و آن را بفروشم که دستگیر شدم.

نورآبادی همچنین اظهار داشت: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی اذعان داشت، تجهیزات دفاعی را برای نشان دادن به گشت‌های انتظامی همراه داشته که وانمود کند مامور می‌باشد.

رئیس کلانتری مهرآباد در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و پیش دو مرتبه به همین عناوین مجرمانه روانه زندان شده و بیش از یک سال در زندان سپری کرده است، گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای گرفتن دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارق و مالخر موتورسیکلت در نارمک

انهدام باند زورگیران غرب تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت موتورسیکلت کشف بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.    این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.   فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.   سردار سلمانی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای