Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر صادق صالحی روز پنجشنبه با بیان اینکه کشتارگاه صنعتی دام در سرعین توسط بخش خصوصی احداث می شود، افزود: سرمایه گذار بخش خصوصی در این زمینه انگیزه زیادی دارد و دولت نیز از این امر حمایت می کند.

وی اظهار داشت: این کشتارگاه در زمینی به مساحت یک هکتار و زیر بنای سه هزار و ۸۰۰ مترمربع براساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۸ قانون سازمان دامپزشکی کشور ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت چهار باب کشتارگاه صنعتی دام و چهار باب کشتارگاه صنعتی طیور در نقاط مختلف استان اردبیل بیان کرد: کشتارگاههای صنعتی گوشت و آلایش خوراکی سالم ، بهداشتی و مطمئن وارد چرخه مصرف می کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از تلاش برای بهره برداری هر چه زودتر این طرح خبر داد و اضافه کرد: با بهره برداری از این کشتارگاه تعداد کشتارگاههای صنعتی دام استان به پنج باب افزایش خواهد یافت.

صالحی کشتار صنعتی و بهداشتی دام و طیور را از اولویت های اداره کل دامپزشکی استان برشمرد و ادامه داد: در سالهای اخیر هفت باب کشـتارگـاه سنتی دام در سطح استان ساماندهی و بهسازی شده است.

شهر گردشگری سرعین در ۲۵ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور اردبیل سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور اردبیل کشتارگاه صنعتی صنعتی دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید