Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آبیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مقدار هشت هزار و ۷۷۵ فقره به مبلغ ۴۳۵ میلیارد ریال مربوط به تسهیلات ازدواج جوانان است. همچنین سه هزار و ۸۰ فقره با مبلغ ۳۴۳ میلیارد ریال تسهیلات برای رفع احتیاجات ضروری پرداخت شده است.

وی با بیان این که در حوزه اشتغال هم ۲۱ هزار و ۷۸۴ فقره تسهیلات به مبلغ چهار هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است ادامه داد: با توجه به طرح‌های توجیهی ارائه شده توسط متقاضیان، در مجموع ۳۴ درصد از طرح‎ها در بخش خدمات،۴۰ درصد در بخش صنعت و ۲۶ درصد در بخش کشاورزی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان رضوی گفت: ۶ هزار و ۷۸۲ نفر از مجریان طرح‌های حوزه اشتغال زنان و ۱۵ هزار و دو نفر مردان هستند. همچنین ۱۱ هزار و ۲۷۷ طرح حوزه اشتغال در مناطق شهری و  ۱۰ هزار و ۵۰۷ طرح در مناطق روستایی و مرزی مورد حمایت قرار گرفته است و این تسهیلات با توجه به نوع کسب و کار، در بخش خانگی ۱۹۵۸ فقره، خویش فرمایی۹۷۵۰ فقره و کارفرمایی ۱۹۴۶ فقره پرداخت شده است.

آبیلی با اشاره به طرح های مختلف این صندوق با هدف جلوگیری از مهاجرت روستائیان به کلان‌شهرها و ‌کاهش حاشیه‌نشینی و ماندگاری ساکنان روستا و افزایش تولید داخلی و بهره وری و حمایت از روستاها افزود: یکی از طرحهای مورد نظر ایجاد صندوق‌های خردمحلی است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید با هدف رونق بخشیدن به کسب و کارهای کوچک و خانگی و ترویج کارآفرینی و اشتغال زایی و توانمندسازی زنان روستایی در جهت توسعه اقتصاد خانواده‌های روستایی تاکنون ۲۲۳ صندوق تشکیل داده که از این تعداد ۱۷۸ صندوق با پرداخت ۷۸ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستانهای مختلف استان راه اندازی شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان رضوی گفت: صندوق‌های خرد محلی تشکیل شده در ۱۷۳ روستا و دارای ۶ هزار عضو هستند که در رسته های تولید پوشاک، فرش دستباف، صنایع دستی، فراوری گیاهان دارویی و دیگر موارد فعالیت می‌کنند همچنین این صندوق در نظر دارد با برنامه‌‏ای مدون ۱۰۰ صندوق دیگر را راه‌اندازی کند.

صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی در کشور است ‏که ‏در زمینه تامین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد فعالیت می‌کند.
ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک به ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه و نیازهای منطقه ای است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی روستائیان دولت تدبیر و امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی روستائیان دولت تدبیر و امید تسهیلات بانکی روستائیان دولت تدبیر و امید صندوق کارآفرینی امید میلیارد ریال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد

ضرغام حیدریه در نشست با مدیرصندوق کارآفرینی امید استان بوشهر اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان برای تحقق شعار سال نهایت توان خود را به کار می‌گیرد.

وی افزود: حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان جزو اولویت‌های استان است و بویژه برای رفع موانع تولید و تقویت بازار مصرف تولیدات استان، از تمام ظرفیت استان بهره برداری می‌کنیم.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات داخلی استان، مساله مهمی است که در کنار تقویت صنایع بسته بندی و تبدیلی، موجبات بهبود اشتغال نیز می‌شود.

حیدریه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و با بازپرداخت طولانی مدت برای کارآفرینان استان از راهکار‌های مهم در یکسال اخیر بوده که توفیقات خوبی نیز داشته ایم.

وی از پرداخت ۴۶۷ فقره تسهیلات اشتغال کم بهره به میزان ۱۸ هزار میلیارد ریال در سال گذشته توسط صندوق کارآفرینی و امید استان خبر داد.

وی اضافه کرد: با این میزان اعتبار در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، خدمات و راه‌اندازی مجدد واحد‌های راکد و نیمه فعال از محل اعتبارات نهضت احیا برای یک هزار و ۷۰۱ نفر در حوزه کسب و کار‌های کوچک فرصت شغلی و اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

حیدریه افزود: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها در حوزه آبزی پروری شامل پرورش ماهی در قفس و ماهی در استخر، پرورش میگو، پرورش جلبک و در حوزه کشاورزی شامل بسته بندی و فرآوری خرما، گلخانه، بسته بندی و قطعه بندی مرغ و گوشت، پرورش مرغ گوشتی و بلدرچین و شترمرغ و دام سنگین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر