Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:03:40 GMT

ستاره ناپولی به منچسترسیتی نزدیک تر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۲۵۴۸

ستاره ناپولی به منچسترسیتی نزدیک تر شد

ناپولی حاضر است کالیدو کولیبالی مدافع باتجربه خود را با رقمی پایین تر از گذشته به سیتی واگذار کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از جذب ناتان آکه با 45 میلیون یورو همچنان به دنبال جذب یک مدافع دیگر است. در واقع جدایی احتمالی اریک گارسیا و بازگشت او به بارسلونا دلیل این موضوع است.

پپ گواردیولا از بین دو گزینه دیه گو کارلوس از سویا و کالیدو کولیبالی از ناپولی، روی دومی نظر  مثبتی دارد و از هفته ها پیش مذاکرات با ناپولی برای این مهم شروع شده است و هنوز به نتیجه ای نرسیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق ادعای منابع ایتالیایی، ناپولی روی 80 میلیون یورو اصرار دارد اما امروز میرر ادعا کرد که رقم انتقال کولیبالی به 66 میلیون یورو کاهش پیدا کرده است. کولیبالی خود تمایل جدایی از ناپولی دارد و باشگاه ایتالیایی هم به جای او گابریل ماهال هائس مدافع 22 ساله لیل را مدنظر گرفته است. بازیکنی که قرار بود با 20 میلیون یورو راهی آرسنال شود.

ناپولی مشتاق است تا تکلیف کولیبالی و انتقالش به سیتی را هر چه زودتر مشخص کند تا به این ترتیب کار جذب مدافع لیل نیز نهایی شود. پپ حالا نزدیک تر از گذشته به مدافع موردنظرش قرار دارد.

 

نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 کالیدو کولیبالی پپ گواردیولا (سرمربی) نقل و انتقالات اروپا منچستر سیتی ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 کالیدو کولیبالی پپ گواردیولا سرمربی نقل و انتقالات اروپا منچستر سیتی ناپولی میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان