Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، از دستگیری یک هندوانه فروش سیار و همدستش که از طریق کپی کردن اطلاعات کارت بانکی 8 نفر بالغ بر یک میلیارد ریال از حساب آنان برداشت کرده بود ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی شکایت تعدادی  از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز  مبالغی از حساب بانکی آنان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی  شهرستان کاشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و رصد دقیق عوامل برداشت وجوه از حساب بانکی شاکیان سرانجام مشخص شد  یک هندوانه فروش سیار از اعتماد مشتریان سوء استفاده و اقدام به کپی کردن کارت های بانکی تعدادی از مشتریان خود کرده و سپس در یک فرصت مناسب با استفاده از رمز عبوری که مشتریان در اختیار آنها قرار داده بودند اقدام به برداشت وجوه از حسابشان کرده است.

این مسئول انتظامی افزود: ماموران با شناسایی هویت متهم در هماهنگی  با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی فرد مذکور را به همراه همدستش  دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات به عمل آمده به برداشت مبلغ یک میلیارد ریال از حساب هشت نفر از شهروندان با شیوه مذکور اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم  در خریدکردن از فروشندگان سیار به دستگاه پوز آنها دقت داشته باشند و در صورت غیرعادی بودن آن از انجام خرید خودداری کرده و  همچنین  مراقب باشند که به هیچ وجه رمز کارت خود را به فروشندگان اعلام نکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان استانداری استانداری اصفهان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد

سردار یحیی الهی اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با تهیه قولنامه صوری و فروش مال غیر، مبلغی را از او کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه صوری و فروش یک واحد آپارتمان به شاکی که متعلق به فرد دیگری بوده، شش میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: مأموران متهم را در عملیاتی شناسایی و دستگیر کردند. در تحقیقات انجام‌شده، متهم به بزه ارتکابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: مردم قبل از انجام هرگونه معامله، از دفاتر مشاوره املاک اطمینان یابند و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه