Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:15:17 GMT

درخواست پدر ۶ قلوهای البرزی از مسئولان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۲۱۹

درخواست پدر ۶ قلوهای البرزی از مسئولان

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- پدر شش قلوهای تازه متولد شده در بیمارستان مدنی کرج از مسئولان استان البرز در خواست کمک کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، از دیروز تا کنون تصاویر و خبر تولد شش قلوها کرجی در رسانه‌ها و فصای مجازی در کشور دست به دست می‌شود.

نوزادانی که زایمان دوم مادر جوان  و 20 ساله کرجی است و اکنون به یکباره مادر در دومین زایمان خود صاحب 6  فرزند اعم از سه دختر و سه پسر 900 گرمی تا 1100 گرمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولد 6قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد استمادر 22 ساله بهبهانی 4 قلو به دنیا آورد / حال مادر و نوزادان خوب استمادری در گچساران 5قلو به دنیا آورد / حال عمومی مادر و نوزادان رضایت‌بخش است

در حال حاضر مادر این نوزادان در حالت بسیاری خوبی قرار دارد و از ریکاوری خارج شده است.

پدر این شش قلوه‌ها که 28 سال سن دارد از مسئولان استان البرز خواست تا با توجه به اینکه مستاجر است و درآمد بالایی نیز ندارد او را کمک کنند.

با توجه به اینکه این نوزادان زودتر از موعد بدنیا آمدند باید مدتی در nicu  بیمارستان بستری باشند.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است غرق‌ شدن دوقلوهای ۳ ساله در استخر مادری در گچساران ۵قلو به دنیا آورد / حال عمومی مادر و نوزادان رضایت‌بخش است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است غرق‌ شدن دوقلوهای ۳ ساله در استخر مادری در گچساران ۵قلو به دنیا آورد / حال عمومی مادر و نوزادان رضایت‌بخش است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۳ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۴ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۵ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل قرار دارند ۶ بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت ۷ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر ۸ معاون وزیر اقتصاد: ۲ میلیون نفر در کشور سهام عدالتشان‌ را فروختند مهمترین اخبار استانها جانشین فرمانده ناجا: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه محرم را داریم/ در برخورد با اراذل و اوباش کوتاهی نمی‌کنیم ذوالنور: فشار معیشتی و اقتصادی روی مردم سنگین است گزارش ویدئویی| ناگفته‌های ماجرای تبادل اسرا در سال ۶۹ / چرا صدام بدون هیچ پیش شرطی حاضر به تبادل اسرا شد؟ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه دستور رئیسی برای بررسی نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت/آمار سقط جنین نگران‌کننده است نیویورک تایمز: معلوم نیست ترامپ توانایی فعال کردن مکانیزم ماشه را داشته باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوزادان مساعد مادر و نوزادان دنیا آورد حال مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • تلسکوپ فضایی هابل ۳۴ ساله شد
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»
  • خزعلی مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی