Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@01:37:21 GMT

اعلام حمایت استانداری از اهداف مرکز فابا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۲۷۴

اعلام حمایت استانداری از اهداف مرکز فابا

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: استانداری اصفهان حمایت‌های لازم برای تحقق اهداف این مجموعه در اصفهان را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهربانی، صبح امروز پنجشنبه - ۳۰ مردادماه - در آئین افتتاح نمایندگی اصفهان در مرکز فابا، اظهار کرد: با ظهور فناوری اطلاعات وجوه زندگی بشری تغییرات بسیاری داشت و واژه الکترونیک به انتهای بسیاری از ملزومات زندگی از جمله آموزش، تجارت و دولت اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانکداری الکترونیک در کشور پیشتاز تمام این وجوه بوده است، اگر می‌توانستیم در دولت کاری که در بانک‌ها اتفاق افتاد انجام دهیم زودتر از این می‌توانستیم به هدف تحقق دولت الکترونیک دست یابیم.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: سوییچ‌های بانکی می‌توانست الگویی برای مرکز استعلامات خدمات دولتی باشد این الگو در موارد دیگری نیز می‌تواند استفاده شود پیشتازی بانکداری الکترونیک سطح انتظارات را بالا برده است.

مهربانی افزود: بخشی از بانکداری الکترونیک تکنولوژی است و امیدواریم با افتتاح این مرکز شاهد پیشرفت در سایر وجوه بانکداری الکترونیک باشیم.

وی اضافه کرد: فرصت‌ها و انتظارات زیادی در استان اصفهان از موضوع بانکداری الکترونیک وجود دارد این پیشتازی باید در بخش خصوصی و حوزه‌های استارتاپی بیشتر نمایان شود، در استان اصفهان فعالیت‌های زیادی انجام شده و نیازمندی‌های زیادی وجود دارد.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: در این استان از پروژه‌های نوین از جمله ایجاد شهرک رمز ارزها که گسترش آن بن بست‌های استان و کشور را رفع می‌کند استقبال می‌شود و مرکز فابا می‌تواند به این موضوع کمک کند.

مهربانی افزود: تکنولوژی‌های نوینی که شاهد آن هستیم، سبک زندگی ما را تغییر داده و بانکداری نیز از همین قاعده پیروی کرده است، وجود محوریت بخش خصوصی در این موضوع نکته حائز اهمیتی است.

وی اضافه کرد: هر کمکی که بتوانیم برای انجام رسالت‌های این مرکز انجام می‌دهیم، استانداری اصفهان همکاری لازم را با مرکز فابا برای رشد و توسعه بانکداری الکترونیک در سطح استان اصفهان خواهد داشت. ‌

کد خبر 439982

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خدمات الكترونيكي پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک توسعه دولت الکترونیک بانکداری الکترونیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بانکداری الکترونیک استانداری اصفهان فناوری اطلاعات مرکز فابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند

 میر کریمی در شورای تأمین مسکن شهرگرمه که در استانداری برگزار شد؛ گفت: در شهرستان گرمه تاکنون بیش از دو هزار و ۵۴۲ متقاضی در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۴۱۵ نفر تایید شدند و ۹۲۱ متقاضی واریز وجه خود را انجام داده اند و ۷۲۱ متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است.

او گفت : با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن منبعد به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی هم گفت : برخی از بانک‌ها در حوزه مسکن شهری فقط باعث آزار مردم شده اند وهیچ علاقه‌ای برای ارائه خدمات به مردم استان ندارند و تعهدات بعضی ازبانک‌ها تاکنون در استان انجام نشده است. 

رشیدی بر نظارت عالیه ذیل شورای مسکن از سوی راه و شهرسازی و فرمانداران استان تاکیدکرد و گفت: نظارت و ارزیابی بانک‌ها بر مبنای عملکرد واقعی و نه مسیر آن انجام شده و گزارش عدم همکاری بانک‌ها به نهادریاست جمهوری ارسال می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند