Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصار الله  آغاز سال جدید هجری قمری را به ملت یمن و امت اسلامی تبریک گفت .

وی با اشاره به نقش تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی گفت : نقش صهیونیست‌ها در منطقه «منفی و تخریبی» است و با تمام وجود نسبت به امت اسلامی کینه و نفرت دارند. رژیم صهیونیستی ،  رژیمی اشغالگر و  نامشروع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انصار الله با اشاره به روابط امارات با رژیم صهیونیستی نیز گفت: روابط بین امارات و اسرائیل چیز جدیدی نیست بلکه حتی این ائتلاف هم جدید نیست و در این (ائتلاف) عربستان و آل خلیفه در بحرین و سران نظامی در سودان مشارکت دارند.

وی تاکید کرد که رژیم عربستان و  امارات و بحرین اهل صلح نیستند و همه نسبت به جنایت آنها در حق فرزندان امت اسلامی وافقند و امارات  در پی فتنه انگیری در بین فرزندان این امت است .

رهبر انصار الله در بخشی دیگری از سخنانش با دولت و ملت سوریه برای مقابله با تجاوزات اسرائیل و اشغالگری آمریکا اعلام همبستگی کرد.

وی با اشاره به انفجار مهیب بیروت که به جان باختن بیش از 170 تن از مردم این کشور انجامید ابراز تاسف کرد و و با ملت لبنان ابراز همدردی کرد.

رهبر انصار الله یمن در این زمینه به توطئه‌های دشمنان لبنان علیه مقاومت اشاره کرد و افزود: از ماهیت توطئه‌ها علیه مقاومت لبنان واقفم و در کنار حزب الله و مردم لبنان برای مقابله با تمامی این توطئه‌ها می‌ایستیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رهبر انصار الله رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع صهیونیست از حمله موشکی جدید حزب الله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک تنوعا در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همچنین منابع صهیونیست از هدف قرار گرفتن ساختمانی در زرعیت در شمال فلسطین اشغالی با موشک شلیک شده از لبنان خبر دادند.

این منابع بیان کردند که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک خمپاره از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی نیز خبر دادند.

حزب الله دو ساختمان در آویویم را به شکل مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده بود.

این حمله‌های مقاومت اسلامی همزمان با حمله‌های هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شد.

کد خبر 6087663

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان